linalicious

Alla inlägg den 27 augusti 2011

Av Lina M - 27 augusti 2011 15:05

Funderat på att sova en stund. Känner mig helt jävla mör i kroppen. Men har varit duktig och tagit mina vitaminer iaf, haha. Kanske ska leka med BETTAN ikväll om hon kommer hem från Fagersta :) Jag ska bjussa på ett glas vin och kanske lite kex med ost, alltid en höjdare. Fiiiiina folket liiiiixoooom! Ni hajjar att jag bjussar på vin från årgång 1963 och ost för 800 kr/kg va??


(Eller inte. Blir väl Aussie för 50 spänn på bolaget, samt ost och kex från hemköps realåda.) Men det är tanken som räknas, right?!


 

Av Lina M - 27 augusti 2011 14:54

Fyfan vad folk går ut med sina liv på bloggar. Misshandlad av pojkvänner, rättegångar hit och dit, incest, våldtäkter - ALLT! Snacka om att dagens kids (även vuxna...) är jävligt uppmärksamhetskåta eventuellt "tyck synd om mig-kåta".  Varför vill man gå ut sin blogg om att ens farfar knullade en i analen när man var fem år?! Tycker det är vidrigt hur folk är så jävla öppna. Gå och snacka med en psykolog istället för att söka andras uppmärksamhet. Jag tycker det är sjukt att man vill berätta för hela Sverige om såna saker? Varför? Någon jävla självrespekt måste man väl ändå ha. Förnedrande. Men tycker man att det är som "terapi för själen" att skriva på bloggplatsen.se om sin hemska uppväxt så får man väl fortsätta med det då. Jag fattar iaf inte grejen.


Sen finns det ju dem som fläker upp hela röven också i ett par stringtrosor. Rätt upp i kameran. No mercy. Åh vad pappa måste bli stolt över sin 13åriga tjej som BER om gubbkuk :)


 

Presentation

Fråga mig

165 besvarade frågor

Omröstning

Tror du att du kommer att dö ung?
 Ja
 Nej

Kalender

Ti On To Fr
1 2
3
4
5 6 7
8
9
10 11 12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31
<<< Augusti 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Besökare

Följa?

bloglovin

Bloggvärde


Ovido - Quiz & Flashcards