linalicious

Alla inlägg den 24 augusti 2011

Elf

Av Lina M - 24 augusti 2011 16:06

Sitter och kollar på "Elf". Gjorde avbrott för mer kaffe. Så jävla ful film. Älskar den. Det trodde jag inte att jag skulle göra. Men Will Ferrell lyckas fan med ALLT. Love that guy. Borde bli min man.


 

Av Lina M - 24 augusti 2011 15:59

"Lever som öppet homosexuell" blabla...

Men samtidigt är vi "alla lika". "vadå konstigt att vara gay?", "jag är precis som ni!"

Varför då göra sån jävla stor grej av det? Ska jag ha parader och göra reklam för min blogg genom att gå ut med budskapet "lever som straight. gillar kuk."; för det är ju det det handlar om. Ni öppna homosexuella gillar att slicka fitta respektive suga kuk. Så vad är grejen? Vem fan bryr sig?! Så jävla dubbelmoraliskt att försöka sig på att "sticka ut" somtidigt som ni tycker "de är inge fel med att vara homo, vi är precis som alla andra".


En tanke som irriterade mig bara.  Sluta göra reklam för er själva som "öppet homo". Ni gillar samma kön som ni själva är. Är inte så jävla häftigt. Så trött på folk som ska göra någon slags image av att de gillar att SLICKA FITTA!


orkar inte.

Av Lina M - 24 augusti 2011 12:28

Åh, vad jag älskar Tradera! Vann en oöppnad, helt ny, mascara från Lorèal. 4D heter den och är så jävla bra!!! Den är min favorit-mascara. Kostade mig ungefär 20 spänn, nypriset är typ 150 spänn. Så jag tjänade runt 130 spänn denna gång. Tradera är min största kärlek för tillfället!! PUSS.


 

Av Lina M - 24 augusti 2011 10:31

Inatt drömde jag att Emelie, jag och Suss åkte tåg till Kina för att shoppa skor. Men det slutade med att kinserna hittade en kexchoklad i emelies plånbok och låste in i henne i ett kinesiskt fängelse.

Där fick hon sitta. Utan skor.

Det var ett par riktigt rysliga kineser. Snacka om att vara lätt-tjuriga. En jävla kexchoklad.


 

Av Lina M - 24 augusti 2011 10:16

Frågan är... Kan man se filmen Stepbrothers för ofta? Jag tror inte det. Man behöver sin vecko-dos.


"DO YOU LIKE GUACAMOLE?!!?"


 

Av Lina M - 24 augusti 2011 10:09

Jag har börjat gilla duschmössor väldigt mycket. Mina problem är lösta. Slipper blöta ner mitt röda hår så färgen åker ut när jag duschar. Och ja, sen ser jag ju ut som en tattare i håret när jag bara tvättat det 1-2 gånger i veckan, men frisörer har minsann sagt att man inte ska tvätta håret för ofta för att det blir uttorkat och slitet då.

Duschmössor är en välsignelse för alla rödtottar. Man kan liksom leka shampo/smink/hudkräm-reklam i duschen utan att behöva oroa sig. Jättekul eftersom jag har en spegel i duschen. Man känner sig som en reklam-kvinna när vattnet rinner i ansiktet och man viskar "because you´re worth it..." i spegeln. Eller sjunger "its raining men" med duschmössan som ett affro på huvudet. Love it.

Duschmössor är så underskattat. Alla säger att det är "fult" :( Och det är nog lite fult. Men ack så praktiskt.


Jag har en med prickar på.

Av Lina M - 24 augusti 2011 09:52

Igår kollade jag lite på nya programmet "True Talent". Jag hejjar lätt på Dimitri Keiski. Han var så söt i sina polisonger och sin keps. Och han sjöng fint :) Blev lite uppe i varv i soffan. Tänkte att om han inte går vidare så ska jag spränga kanal 3.


Tyckte lite synd om snubben som sjöng "Sex is on fire" och ingen jävel vände sig om. Så jävla fail. Jag skulle bli lätt självmordsbenägen efter en sån grej. huuh. Fatta att behärska nervositeten på det där viset och ställa sig o sjunga, och sen bli totaldissad. Det är ju fan psykisk tortyr med såna där program egentligen... Men jag antar att man får "skylla sig själv". Är väl lite så som i klassiska citatet: "Ger man sig in i leken får man leken tåla". Är ju ingen som tvingat dit dem. Men ändå.  Fick lite ångest och spillde ut kaffe i soffan.


Får se om jag kollar på nästa avsnitt ikväll. Men får nog inte se någon Dimitri ikväll :( Men jag ska hejja på honom iaf. Min favoritponke.


jag gillar polisonger

 

Presentation

Fråga mig

165 besvarade frågor

Omröstning

Tror du att du kommer att dö ung?
 Ja
 Nej

Kalender

Ti On To Fr
1 2
3
4
5 6 7
8
9
10 11 12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31
<<< Augusti 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Besökare

Följa?

bloglovin

Bloggvärde


Ovido - Quiz & Flashcards