linalicious

Alla inlägg den 26 augusti 2011

Av Lina M - 26 augusti 2011 15:01


Hade tråkigt så jag satt och slö-ritade lite i Paint. Sen fick jag för mig att jag skulle rita av "Amy Winehouse" och jag gjorde denna på typ en kvart!



Är ganska nöjd med resultatet då detta är första gången någonsin jag ritat av en kändis i paint! haha

 

Av Lina M - 26 augusti 2011 11:07

Har nån testat "Dead Island" till xbox 360? Tycker det verkar ballt. Är lite suuuugen... Ge mig gärna en recension om ni har någon erfarenhet. (Har det ens haft release än?)


   

   

Av Lina M - 26 augusti 2011 11:01

Min röst på gårdagens "True Talent" går till Karin. Hon hade rätt stark röst. Har jag för mig. Var lite upptagen av min korv med bröd så blev en aning distraherad, men jag har för mig jag fick en och annan gåshud.


Och jag är trött på hela Kadaffi-hysterin på tv. På varenda jävla nyhet får man se de där neandertalarna springa runt med gevär. Gå och lägg er nån gång.


Btw, så ska jag försöka vara nykter idag... Ge mig styrka. Rollercoaster får bli min räddning... Trots att jag får köra om alla banorna. Känns så jävla  surt.

Och ja, jag har gjort valet själv att vara nykter idag för att jag ska försöka... typ... lugna ner mig...


 

Av Lina M - 26 augusti 2011 10:57

Råkade av en slump zappa in en repris av "Ullared" igår, och jag såg till min stora förtjusning att självaste Pontiak var med! Mannen, myten, legenden. Fyfan vad jag garvade! Han kör sitt "eget steeeuk", "vissa säger att jag är en poeeeet", och han anar ingen ironi överhuvudtaget. Så jävla hård!!

Dock var det lite smärtsamt att se Drängarna uppträda inför alla white trash-människor som klappar i händerna. Sånt kan svida lite ibland.


Här står han med en semla istället för "TVÅÅÅ glas öl"

 

Presentation

Fråga mig

165 besvarade frågor

Omröstning

Tror du att du kommer att dö ung?
 Ja
 Nej

Kalender

Ti On To Fr
1 2
3
4
5 6 7
8
9
10 11 12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31
<<< Augusti 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Besökare

Följa?

bloglovin

Bloggvärde


Ovido - Quiz & Flashcards