linalicious

Alla inlägg den 10 augusti 2011

Av Lina M - 10 augusti 2011 14:01

Hittade gulligt Super Mario-läppbalsam som dessutom smakar riktigt gott. Sweet. Jag växer aldrig ifrån Mario. That's my man.

 

Av Lina M - 10 augusti 2011 13:55


Doften av stekt bacon är en av världens mest kända och älskade dofter. Inte konstigt att det nu finns som parfym, fast lite mer exklusivt.



Bacôn Unisex Parfym (uttalas Bay-cone)

     

Fast jag är tveksam om de "riktigt fina damerna" kommer använda bacon-parfym. Är nog bara slödder som jag.

Av Lina M - 10 augusti 2011 12:29

Plockade undan lite i rummet. Var som en krigszon, kom knappt fram. Under en klädhög fann jag en halv cheeseburgare. Den var hård som betong. Jag vet inte hur länge den har legat där, eller hur den har hamnat där. Jag har svårt att föreställa mig att jag med flit skulle dissa andra halvan. Jag måste ha somnat med den i handen och sen lagt en massa kläder över den... eller nåt.... Jag förstår faktiskt inte det här.


Igår träffade jag Emelie och Bettan. Bettan bjöd på öl och dammsugare. (såna man äter alltså). Jag tog varken öl eller dammsugare. Duktig tjej... Sen tog vi en promenad till Coop, där jag köpte 6 stycken filmer. Bland annat ett Will Ferrel-kit med Anchorman och Old school. Jag är glad att jag upptäckt Will Ferrel och John C Reilly. Vart har dem varit hela mitt liv? Hur kan jag ha missat?


Efter vi handlat film så satte vi oss på fiket. Emelie käkade räkmacka. Jag drack kaffe. Bettan fick varken kaffe eller räkmacka...Sen började vi promenera tillbaka mot skjutis, och då började det spöregna och åska. Lät som att nån blev dödad lite längre bort. Helt hysteriskt skrik. Vissa är verkligen rädda för åska... Jag personligen bryr mig inte så mycket. Tycker dock att det är jävligt mäktigt.


För ett tag sedan försökte jag att bli blond. Det blev inte som jag ville. Istället för att få den där "vit-silvriga" tonen så fick jag pissgult :) Inte så jävla glamouröst. Var ute och gick i skogen med giftpinnen.

 

Presentation

Fråga mig

165 besvarade frågor

Omröstning

Tror du att du kommer att dö ung?
 Ja
 Nej

Kalender

Ti On To Fr
1 2
3
4
5 6 7
8
9
10 11 12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31
<<< Augusti 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Besökare

Följa?

bloglovin

Bloggvärde


Ovido - Quiz & Flashcards