linalicious

Direktlänk till inlägg 10 juni 2011

Veckorevyn

Av Lina M - 10 juni 2011 12:53


Tycker det är komiskt att Veckorevyn skriver att de har som mål att bli "Sveriges viktigaste tidning." Vilket jävla skämt! Är det viktigt att veta vad Carolina Gynning använder för läppstift eller att Cameron Diaz gillar randigt? Slänga in lite bantningstips samtidigt som de skriver "Kom över dina bikini-komplex - experten hjälper dig att bli trygg". Det är ju för i helvete ni som gjort tjejerna osäkra över att gå i bikini från första början med era jävla skinny bitches på framsidorna!



Visst är det skitbra med tips för att komma igång, men hela hetsen med "få platt mage på 3 veckor" är ju bara helt jävla störd. Då är det inte fråga om sunda tips för att må bättre utan då verkar målet vara att du ska se ut som en jävla överredigerad Christina Aguilera när du är klar.



Vem fan behöver bry sig om en "perfekt" och "tränad" kropp så vidare du inte är elit-idrottare?


Sen lägger ni in "69 hetaste männen - utan kläder" och tar med någon jävla "Hugo Rosa" som ser ut som en liten snorunge, eller Cimon Lundberg från Paradise hotel med sin tatuerade bringa och "mörka djupa stämma..." HAHA. Tycker tjejer seriöst att Hugo rosa och Cimon lundberg är några hunkar?! Vart fan är världen på väg?! Ni är så jävla dåliga!



Sjukt synd att så många tjejer sponsrar såna här skittidningar. Skapa er en egen stil istället för att gå efter vad "Veckorevyns mode-redaktör" tycker är snyggt, och sminka dig hur fan du vill. Finns inget "inne och ute". Så jävla absurt så jag finner inga ord. Att folk slavar efter dessa "trender" är så tragiskt. Folk som har identitets-svårigheter måste väl tycka det är fantastiskt att gå efter en mall, men hur jävla kul är det egentligen...?!



Ni gör små patetiska försök att verka "seriösa" och skriver om någon som blivit våldtagen, när jorden ska gå under eller hur viktigt det är med jämställdhet. Jag kan hitta ett 3-sidors repotage om "Maria 26" som berättar att "Min pojkvän försökte få mig att gå ner i vikt, förnedrande, jag blev jätteledsen, blabla". Men dumpa karln då för i helvete. Hatar såna där jävla tyck synd om mig-historier där tjejer kan sitta och vältra sig i "åhh lilla gumman..." Inse att ni är värda något bättre (inte alla förstås, men de flesta), gör något och saken, och SLUTA ÄLTA jävla idioter.



Och mig lurar ni inte. Ni kommer alltid vara en jävla blaska full med skit.


Och ja, någon läsare ska säkert säga emot, att jag har fel osv. Men alla får ha olika åsikter och ni får jättejättejättegärna läsa Veckorevyn om ni vill, ni kan ta och prenumerera och få ett körsbärsrött lipgloss och en bikini i storlek XS på köpet också, inte mig emot.


Ville bara skriva av mig lite.


Kan också jättegärna köpa en Veckorevyn ibland så att jag kan få läsa min efterlängtade intervju med Mariah Carey för hon är en sån fantastisk kvinna och har så mycket intressant att säga.

 (Och sen är det bra med nödpapper om toa/hushålls-rullen tar slut.)


Tack Veckorevyn för att ni förgyller min vardag.

 

 

Natacha Peyre: "Pappa betalade min bröst"

 

Nämen? Grattis grattis! Knullade han dig i arslet också?

 
 
Ingen bild

hanna

10 juni 2011 14:49

håller HELT med dig! alla tjejer borde fan läsa din blogg och inse att det inte är så himla viktigt att va smal :)

 
Ingen bild

nån

10 juni 2011 21:36

DIGGAR DIG SÅ JÄVLA MYCKET

 
Ingen bild

roboguy

10 juni 2011 21:54

Håller helt och fullständigt med dig om det du skriver om Vecko-Revyn! Finns inget mer att tillägga och hoppas att många har läst det här blogginlägget. Kanske någon som rentav fått sig en och annan tankeställare, förhoppningsvis.

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Lina M - 2 april 2018 17:02

Ny blogg, samma Lina. (fast ändå inte...)www.nouw.se/lieebliee ...

:s

Av Lina M - 10 december 2014 10:36

Musik är farligt för mig. Kan få mig att göra dumma saker

Av Lina M - 1 december 2014 19:01

Ett avsnitt av Morran och Tobias Shopping  

Av Lina M - 29 oktober 2014 14:27


Hämtat ut mitt nya pass idag. Åker till London nästa vecka... vill, vill inte.   ...

Av Lina M - 11 oktober 2014 16:43


Känns som att jag aldrig kommer läka :(

Presentation

Fråga mig

165 besvarade frågor

Omröstning

Tror du att du kommer att dö ung?
 Ja
 Nej

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3
4
5
6 7
8
9 10
11
12
13 14 15 16 17 18
19
20
21 22 23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Besökare

Följa?

bloglovin

Bloggvärde


Ovido - Quiz & Flashcards