linalicious

Alla inlägg den 30 september 2009

Av Lina M - 30 september 2009 22:45

10 tecken på att jag är raggare enligt ralle:

1. Äger en "Eddie meduza"-keps
2. Åker raggarbil med "Elvis"
3. Stannar vid stationen och joinar andra "raggare"
4. Gillar Power meet
5. Lyssnar på Ultima Thule
6. Visar tuttarna  och röven på fyllan
7. Äger kläder från NoShame
8. Har sett Boppers live
9. Gillar korv med bröd
10. Bor i Irsta


  


Av Lina M - 30 september 2009 20:15

 

Cryck - Gothland till helgen säger:

hej. ska du byta msn?

Kvack säger:

är det din nya mail?


VAD FAN TROR FOLK? tuttlina@ralle.com? ge er! haha

Av Lina M - 30 september 2009 14:45

Har nyss gått promenad, med brorsan och morsan. Vi har gått nästan 1 mil. Fatta den. Det är jättelångt. Och solen låg på och stekte också. Jag hade svarta byxor, svarta solbrillor och Ultima Thule-tröja, Hahah. Såg förjävlig ut. Men men, går ju promenad ute på landet, var bara kossor ute. Och de bryr sig nog inte.

Nu ska jag nog kolla på en film tror jag. Har det lite tråkigt. Imorgon har jag lovat grekjäveln att komma till skolan. Och så ska jag möta Emelie, Natta & Hanna. Vi ska kolla på kläder och fika. Nej. haha! jag står över. Men kolla på kläder kan jag göra, behöver nog nya byxor. Hej så länge

Ah, juste. Ska gå igenom mina album med "Best of- 50's, 60's, 70's, 80's, 90's". Ska rensa ut vad som är skit, och vad som kan användas till party :) haha. Jag älskar gamla låtar. speciellt när jag dricker.

 

  

Av Lina M - 30 september 2009 14:45

Hade nyss visning på huset igen. Jag hatar alla svin som är här i mitt hus och glor. Pannskott. :(

Passade på att gå ut en sväng med Suss. Gick runt lite i byn, tog en cigg och snackade... Vi funderar på en vit helg. Kan man tänka sig?


CHIPS & DIP SKA JAG HA, NU! och kolla på desperate.. jajajajajajaja!


uppdatering; Vaknade för ett tag sedan. Gjorde skitäckliga våfflor. Var det värsta jag varit med om, haha. Fast nu får jag lite dåligt samvete mot våfflan :( Jag är lite störd i huvudet på det viset, jag kan få dåligt samvete när det gäller mat, saker, kläder och gosedjur. Frågan är, är det normalt? Finns det flera som har det problemet? Nästan så jag får lust att gå och klappa lille våfflan, där den ligger ensam nu på köksbänken. :(

Konstig form, konsistens och smak...

 

Idag vet jag inte vad som händer. Har en lite fundering kring att gå en promenad. Kanske till brunnby och tillbaka. Det är rätt långt, kanske en mil. Min bror kanske vill gå med mig! På tal om min bror, han har käkat kebab ungefär varje dag en månad i streck. Kanske hoppat över 2 dagar av 30. Det är helt galet. Tänk om jag skulle äta kebab varje dag, snacka om att jag skulle svälla över! chajjjse.

Katten mår inte bra. fortfarande. Jag tror att han är deprimerad. Och han går till anfall mot allting, är allmänt arg. Idag lyfte jag upp han, och han fräste åt mig, den lille fan.

Nä, nu ska jag se vad jag har för film på lager, lär kolla på nåt idag. tidsfördriv :)

Puss på Fru mandarin, resten kan få en fet smäll :)

 

  

  


Presentation

Fråga mig

165 besvarade frågor

Omröstning

Tror du att du kommer att dö ung?
 Ja
 Nej

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3 4 5 6
7
8 9 10 11
12
13
14
15
16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26
27
28
29 30
<<< September 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Besökare

Följa?

bloglovin

Bloggvärde


Ovido - Quiz & Flashcards