linalicious

Alla inlägg den 14 september 2009

Av Lina M - 14 september 2009 14:15

Everything you said

Every time I think of you I know we have to meet
And I just cant get enough, I just cant get enough


Har tagit sista blossen, och lyssnar på musik. Försöker plugga lite, men har tappat gnistan för idag. Är sjukt mycket att ta in. Fyfan.

Jag och David har planer på en musikvideo. Ett av tipsen var att jag ska köra en mini-moppe in i ett bord, där det är dukat med saft och bullar där några sitter och fikar. Go fot it?! haha

Upp extra tidigt imorgon. Fick skäll sist för jag kom försent. En riktig avhyvling minsann! Så ja, får väl pallra mig dit en halvtimme tidigare än jag brukar dåe. Usch, så jobbigt att sminka sig och hitta kläder i all röra. Man ser bara en massa svart på golvet, kan inte urskilja vad som är vad överhuvudtaget. Det borde bli mera ordning på mig, eh? Bara massa elände.

Wish me luck, för provet imorgon. Om Hygien, Mikrobiologi och Mejeri. Vad vet ni om ost egentligen? Hur gör man en ost? Jag vet! Fråga mejei-experten. Dock har jag inte fått humm om campylobacterbakterier (?) än. Tror det är en bakterie.

Jag ska kolla på några avsnitt av en rolig serie ikväll, synd att man har sett sönder Kvareret skatan haha. Jag är en pajas, tycker Caroline.

Aja, klockan är snart 11. Vi höres. Adjö adjö


  

Presentation

Fråga mig

165 besvarade frågor

Omröstning

Tror du att du kommer att dö ung?
 Ja
 Nej

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3 4 5 6
7
8 9 10 11
12
13
14
15
16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26
27
28
29 30
<<< September 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Besökare

Följa?

bloglovin

Bloggvärde


Ovido - Quiz & Flashcards