linalicious

Alla inlägg den 5 september 2009

Av Lina M - 5 september 2009 13:45

Öhhhhh. Jag har nyss vaknat upp, klockan är snart halv 12. Är fan fortfarande full. hur kom jag hem igår? vart är min väska?

Nu har det gått för långt

btw, jag är smart och har stora tuttar. tydligen. enda citatet jag minns från igår.

hmm nu minns jag lite mer... jag blev bjuden på tequila... i stora mängder. höll på att spy. vidrigt. Jag spelade lite blackjack, och vann. Ähm... träffade Sebbe, som försvann bara. Kollade fotbollen. var ett jävla ös. Enligt Suss så har vi bråkat med "alla"? minns jag inte.
åkte bil hem. vem körde?

Har lite uppdateringar, snackar med suss i telefonen. Tydligen har jag puttat bort en tjej och gapat och skrikit om svarta och vita...? ångest. Skulle tydligen fram och snacka med någon och hon stod framför, så hade tagit tag i henne och slitit bort henne, och då hade hon börjat bråka med mig och jag skulle tydligen slå henne på käften och då kom det en kille precis och drog bort mig... fan va häftig jag är :( inte

Suss säger att hon aldrig har sett mig så arg. Hon sa att hela ansiktet var förvridet, hon hade aldrig sett så mycket ondska i en blick. helt galet. Jag fattar inte. varför så arg?
Och varför den enorma mängden ren sprit, när man redan är så full att man tittar vindögt? nej. jag är omogen.


Varför ringer du aldrig?

 

  

Presentation

Fråga mig

165 besvarade frågor

Omröstning

Tror du att du kommer att dö ung?
 Ja
 Nej

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3 4 5 6
7
8 9 10 11
12
13
14
15
16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26
27
28
29 30
<<< September 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Besökare

Följa?

bloglovin

Bloggvärde


Ovido - Quiz & Flashcards