linalicious

Alla inlägg den 25 september 2009

Av Lina M - 25 september 2009 19:45

Till J:

Ja, det är sant det du skriver. Kändes bara bra att informera dig lite om hur det låg till... Och jag undrar varför du aldrig ger upp. Som du skrev, vi vet ju hur det brukar sluta. Tror båda kan känna sig lite förvirrade av allt. Jag har iaf insett att det aldrig slutar bra. men som du skrev till mig, skriver jag tillbaka, Du gör ju vad du vill med ditt liv. Det är så jävla... ovärt bara? Jag vill inte snacka skit om V, men det här är inte första gången det händer.

Aj

Av Lina M - 25 september 2009 19:30

Har precis vaknat, eller njae, inte precis, har pratat med Suss i telefon en hel timme om man ska vara exakt. Och klockan är bara runt 11. Varför vaknar jag så tidigt? :(

Har varit en jävla dålig natt, har fått störd sömn. Vaknat upp, flertalet gånger under natten, och haft skitont i läppen, haha. Den va helt svullen, och den bultade och värkte. Huhu. Gick upp och sköljde med vatten och listerine. Känns lite bättre här på morgonkvisten i alla fall.

Ska strax smörja in tatueringen också, den gör inte ont i alla fall. Men stackars stackars läppen haha. Men det går nog över.

Jag har tvingat på Suss att åka ner till bolaget. Jag ska ha en vinare samt några sjufemmor. Och ett paket cigg. Jag känner mig lite smått olycklig. Jag får bli full och "glömma sorgerna" för ett tag. Fast så brukar det ju ändå aldrig bli, det brukar sluta med en snefylla istället :)

Och jag är så arg på en person. Jag hoppas jag slipper dig i framtiden. Du har förstört tillräckligt, ditt svin. Har aldrig någonsin brytt mig om dig, och kommer aldrig göra det heller.

Blir duschen strax. Hoppas Ralle loggar in lite på MSN idag.


Annars så ska jag leta reda på lite kläder och fixa till lite i rummet i väntan på alkoholen.
skriver mer senare.

  

  

Av Lina M - 25 september 2009 17:30

Jag ser faktiskt inte riktigt klok ut. Ena sidan av läppen är svullen och stor. Den andra sidan inte. Ser rätt så dumt ut. men det skiter jag i. Jag har ändå ingen att vara "snygg för" ikväll, så ja. fuck off :) här ska drickas öl och ha de trevligt. Suss är på ingång med alkoholen, nu är de dags. hejdå.

fast det värsta är, jag har feber. och jag har jätteont i huvudet, och i hela kroppen. kan icke sluta bråå detta.

Av Lina M - 25 september 2009 17:15

Min mamma säger att jag är mer som en man än som en kvinna. Öh jaha? Så jag är som en karl? För att?

Tydligen dricker jag som en man. Jag äter som en man. Jag... har humor som en man. Jag...vadå?

Är det här jag?

  

Av Lina M - 25 september 2009 14:00

Suss: Min klänning hade åkt upp så man såg mina trosor, har antagligen gått runt så på stan ett bra tag.
Jag: pinsamt.. haha...
Suss: Vadå? Vilket?
Jag: Klänningen?
Suss: Vad snackar du om?
Jag: Kjolen/klänningen??
Suss: Har du tagit tabletter?

Nej..? Jag undrar vem som gjort det egentligen...


AHAAA! nu fattar jag... Det var Greken som skickat det sms;et. hahaha.. Nu förstår jag varför Suss undrar varför jag skickar sms med "pinsamt", "klänningen?"

haha.. stupid me. och jag är inte ens full än. Hur ska min korkade hjärna kunna förlora mer hjärnceller ikväll?

Av Lina M - 25 september 2009 14:00

MEN AJ!! 

Läpp-j.ä.v.e.l hahah. GE MIG ALKOHOL, BEDÖVA SMÄRTAN, GE MIG TRÖST, SLÄCK MIN TÖÖÖÖRST!

Aja, nu ska jag verkligen fixa håret och det. hejdå.


Jävla ögonbryn, haha. Jag får inte till de idag. Blir skitfult. Men så är det när man inte har några ögonbryn, jag får skylla mig själv. Men jag trivs som det är, dock inte sådana här dagar när det blir helt skevt. haha. Får fortsätta kämpa ett tag...

Och ja, han har hört av sig till "henne" också, så du vet lilla gumman. Varför så bekymrad?


  

Av Lina M - 25 september 2009 14:00

Jag försökte äta "riktig mat" efter min dusch, men det går inte. Så jag har ätit jävla soppa. Jag tycker fan inte om att äta soppa egentligen. Det är tråkigt. Det mättar inte och är kladdigt och rätt smaklöst. Aja. synd om mig ;)

Ska gå och föna håret, ha i lite stylingprodukter ("mousse" bara. det ska tydligen ge lite volym.. fluff?) Sedan ska jag börja krigsmåla mig, samt hitta kläder. Vet inte vad jag ska ha på mig idag, och bryr mig fan inte heller. Ge mig bara alkoholen så är jag väl nöjd. för stunden.

Jag vill prata med dig :(

Presentation

Fråga mig

165 besvarade frågor

Omröstning

Tror du att du kommer att dö ung?
 Ja
 Nej

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3 4 5 6
7
8 9 10 11
12
13
14
15
16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26
27
28
29 30
<<< September 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Besökare

Följa?

bloglovin

Bloggvärde


Ovido - Quiz & Flashcards