linalicious

Alla inlägg den 29 september 2009

Av Lina M - 29 september 2009 14:30

Jag minns tiden då jag kunde vakna upp på golvet, bland aska och spilld öl och känna ett glädje-rus.
När vi sedan gick och köpte pizza med pommesfrites på och ett sexpack folköl. Eller drack sprit direkt när vi vaknade och höll igång hela dagen igen. Mina gamla vänner. Ibland saknar jag den tiden, men ändå inte. Det höll på att spåra ur. Men kan ibland inte släppa känslan av bakfylla, cigg, öl och en stark sol som lyser på en uppe på balkongen. Den dimmiga synen, hur huvudet snurrar men man vet "Några öl till sen är det lika kul igen". Alla var glada. Tills det började hända en massa skit för allihopa, och vi "splittrades". Har inte kontakt med någon av er idag, alla har sitt egna liv. Men ni ska veta att ni var jättbra vänner, allihopa. Tiderna förändras!


Har precis kollat på en film, icendiary eller nåt. i brist på annat. ska strax glida över till grannen.


  

Av Lina M - 29 september 2009 14:30

Blev nyss väckt. Av en dammsugarjävel. Eller var det en hårfön? Och jag som hade en sån mysig dröm. Fan också.

Inatt, efter jag tittat på filmen, hade jag jättesvårt att sova. Började med att läsa lite i min bok, men tröttnade till slut. Sedan satte jag på tecknade familjen flinta, sen somnade jag efter en kvart kanske :) Kollade när Fred och Barney håller på med hypnotisering. Sen minns jag inte mer.

Idag ska jag äta, såklart. Och tvätta håret. Jag har bepanthen i håret, känns kladdigt. Fastnar alltid håret när jag ska smörja in tatueringen. Sedan funderar jag på att köra en helkropps-peeling och kanske en hårinpackning? Ibland älskar jag att ha badkar. Fast, jag badar verkligen inte ofta. Tycker det är rätt tråkigt.

Idag är det husvisning, igen. Tycker det är så sjukt irriterande. Skulle tydligen vara mellan 5-6, tror jag. Och då måste jag utrymma huset. Vart ska man ta vägen idag då? Inte lekparken, pallar inte. Kanske till grannen då. Undrar om hon kör stenhårt med våran tävling? Jag har iaf inte ansträngt mycket så jättemycket :$

 

  

 


Presentation

Fråga mig

165 besvarade frågor

Omröstning

Tror du att du kommer att dö ung?
 Ja
 Nej

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3 4 5 6
7
8 9 10 11
12
13
14
15
16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26
27
28
29 30
<<< September 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Besökare

Följa?

bloglovin

Bloggvärde


Ovido - Quiz & Flashcards