linalicious

Alla inlägg den 22 september 2009

Av Lina M - 22 september 2009 18:45

Åh, nu försvann du ju igen. Fan också. Det som inte fick hända. I feel lonely now. Buhu.

Jag har gjort mackor, och småkollat lite på Idol. Som jag inte tyckte var så kul. Det blev goda mackor i alla fall. Katten fick smaka också. Söt katt. Hoppas jag får se bild på min nya tatuering snart, Stalin hade skissat upp den. Blir spännande. Ske förmodligen på torsdag, om jag är frisk dvs.


  

Av Lina M - 22 september 2009 11:45

Inatt drömde jag en grej, som jag även fruktat i mitt horoskop. Lär har legat och tänkt på det en del, även fast jag egentligen inte läser/tror på horoskop. Men allting passade så bra in, just för tilllfället. Jag är verkligen i en sådan situation. Fast jag tror att jag förstorat upp det mer än vad det är, men det kan leda till ett riktigt drama! Jag lär ju bestämma mig för vad jag vill, och sluta sätta mig i obekväma siutationer. Detta är så jävla lätt att undvika så, ta dig i akt bitch och tänk till lite.


  

Av Lina M - 22 september 2009 11:15

My dream become true! Jag vaknar upp, bävar för att jobba i restaurangen till 4, vart på helspänn hela kvällen igår, och inser... jag är sjuk. På riktigt! Thaifan smittade mig med sitt hostande och fräsande. Nu har även jag ont i skallen, är snorig/täppt i näsan, samt känner mig lite lätt febrig. Så dagen idag kommer att tillbringas i sängen, med mat, film & böcker. Liiite bättre än att slita på en restaurang. Jag tycker det är förnedring, skämmer ut mig offentligt. Haha... Sen får man svinont i ryggen också eftersom man står hela tiden. Och 9-4, det är.. hmm.. hur många timmar då? 7 jävla timmar. Fy helvete. Nä, om det så är svininfluensan så tackar jag för det.


  


Presentation

Fråga mig

165 besvarade frågor

Omröstning

Tror du att du kommer att dö ung?
 Ja
 Nej

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3 4 5 6
7
8 9 10 11
12
13
14
15
16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26
27
28
29 30
<<< September 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Besökare

Följa?

bloglovin

Bloggvärde


Ovido - Quiz & Flashcards