linalicious

Alla inlägg den 24 september 2009

Av Lina M - 24 september 2009 20:30

Jag och Greken hade tråkigt på en religions-lektion så vi roade oss med en kondom istället. Volleyboll blev det.


  

  

  

Av Lina M - 24 september 2009 18:45

Det känns bra nu. Eller ja, bättre i alla fall. Vi fixar detta :) höhö
(K)


Om ett litet tag ska jag gå upp ur sängen och laga pasta & bacon, min specialite. Sen blir de tillbaks till sängen, och fläska till en film. En skräckis tror jag minsann :) riktig tuffing är jag.
Har sms:at lite med Suss, och försökt att lyfta upp katten, men den skriker på mig :O Den vill inte. Vad har hänt?

Ska kolla om febern gått upp eller ner också. nej, ingen rövtermometer hahahah (är riktat till en speciell person)

Hööörs.


  

Av Lina M - 24 september 2009 08:30

Faaan vad mina ögon är svullna. Helt galet. Vet inte vad som hänt. Jag har testat att sminka mig, men ser helt hjärndöd ut. Inte okej.


Och jag orkar verkligen inte. Lägg ner. Ibland hatar jag verkligen internet. Funderar på att lägga ner alla jävla sidor, blir så less.



Av Lina M - 24 september 2009 08:30

Jag hade ju faktiskt tänkt att vara hemma idag. Men jag tycker lite synd om Stalin.
"Lämna mig inte i skolan ensam"  Hahaha, söt<3

Så ja, jag tänkte vara snäll och åka ner runt 11... Stalin har erbjudit sig att ta med piroger haha. Hon kör med "locknings-tekniken" haha.

Men å andra sidan, vad ska jag göra hemma hela dagen? Har vart hemma och gått runt som en zombie i fan två dagar. Har inte gjort något vettigt förutom att städat ur en garderob.

Nu ska jag strax kliva upp ur sängen, kallt som fan är det. Jag får sätta på mig min röda, fluffiga morgonrock. Och ha mina röda fluffiga tofflor. Haha, so hoooot!

Jag tror jag ska äta lite mackor också. Sen sminka mig (helvetiskt) och hitta kläder i röran...

hörs.

 

  


Presentation

Fråga mig

165 besvarade frågor

Omröstning

Tror du att du kommer att dö ung?
 Ja
 Nej

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3 4 5 6
7
8 9 10 11
12
13
14
15
16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26
27
28
29 30
<<< September 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Besökare

Följa?

bloglovin

Bloggvärde


Ovido - Quiz & Flashcards