linalicious

Alla inlägg den 26 september 2009

Av Lina M - 26 september 2009 23:45

Suss och jag fick skjuts ner till stan av Frida, det var snällt. Sedan tog vi bussen till Haga, där vi väntade på Nina, Emelie och Hanna. Så gick vi till Hansi. Först var det tomt med folk, sedan kom det massor. Bland annat hutta, maria, jocke, poki, linda, tova med mera. Vi drack öl och vin. Lyssnade på musik. Gick ut och rökte, Maria spillde ut mitt vin, hon ska dö. HAHAH. Sedan gick jag, suss, hutta maria och tova på "Människor-jakt". Vi plingade på alla dörrar i lägenheten och väntade på att någon skulle öppna. Till slut öppnades en dörr, och där var det cribba som bodde! haha. Han satt med räkan, jocke och löjtnan och söp. Så vi joinade en liten stund, sedan drog vi till bussen. Var ett jävla härj på bussen, då poki samt några fler satt och skrek "Visa fittan så får du popcorn!" Tror att folk var ganska irriterade på oss.

Sedan satte vi oss på en bänk nere på stan och drack upp den alkohol vi hade kvar. Sen mitt i allt kommer morsan haha. Hon joinar oss, och dricker öl. Sedan går vi till krogen, då hon missat bussen. Hon bjuder mig på en öl, jag blir alldeles för full och däckar på en stol, så hon sliter upp mig och vi går till donken och köper massa fett. Sedan leta vi reda på en taxi..hitta en rätt snabbt. taxi-chauffören blir förälskad i mig. Han vill gifta sig med mig. Öh, aaa... Gick på 140 spänn, fast ordinarie pris är ca 260 ut till Irsta. "Only because you're so pretty"
HAHA, vi tackar för den.

Gick in, käkade min mat, pratade lite med Mimmi. Satt lite på MSN och drygade. Sen somna jag.

Poki med sin fina skylt.

          

Av Lina M - 26 september 2009 23:45

Suss kom till mig och vi drog till Emelie direkt.Där drack jag öl och vin och vi lyssnade på dålig techno-musik. Vi dansade macarena-dansen. Vi dansade till Rednex. Nää, vi är inga nördar.

Sedan drog jag och Suss iväg och åkte lite bil med elvis och håkan. vi lyssnade på radion och elvis presley. Tog en vända ut till björnön, där jag demonstrerade hur big bang kom till. "jag läser om de i skolan, så jag vet". Haha. Jag sa att det var en jävla smäll och sen kom det björnar och granar och massa. Min beskrivning var tydligen inte så smart verka det som.Jag erbjöd mig även att vara chaufför, men det fick jag verkligen inte.



Sen hämtade vi upp Calle vid sjukhuset, så fick han också va lite tuff och åka lite bil med oss. De släppte av oss på stan, och vi skulle röra oss mot pitchers, men självklart precis vid dörren där vakten står, så ramlar jag baklänges rätt ner på marken. (för mycket alkohol+klackar...) OCH DET ÄR FAN INTE FÖRSTA GÅNGEN HELLER! Det här börjar bli pinsamt, med tanke på att det var inte länge sen jag ramlade in i baren och välte massa stolar, och det var inte länge sen som jag skulle visa mitt legg och ramlade baklänges ner på golvet. Det var inte länge sen jag kom dit med skadat och blödande knä för jag, ramlat, i trappen. Alltså... fan. börjar verkligen bli pinsamt de här, samma vakt också. Han måste tycka jag totalt dum i huvudet. eller dricker för mycket kanske? och ändå drack jag inte så jävla mycket... varför... vaaarfööör...



Vi gled vidare och testade oliver twist istället, mer lyckat. Suss bjöd mig på en öl, tacktacktack, och jag dansade på dansgolvet. VARFÖR? iofs var jag ju rätt uppvärmd sen macarena-dansen hos emelie. hahah! var verkligen på topp, så att säga. Men "dansa på diskotek" är verkligen inte min grej. Dansar aldrig. Så jag vet inte, jag var störd igår. Men höll även på att ramla på dansgolvet, fick slita tag i nån jävel för att förhindra olyckan, och bara för det så följde han efter mig hela kvällen. Till slut blev jag arg och skrek att han skulle dra därifrån. nån jävla måtta får de vara.



Sen ville jag hem, Suss stannade kvar (som vanligt..) så jag gick mot station. Bakom stationen kommer tre tattar-jävlar och TAR min mp3 och springer. fyfan säger jag bara. De trodde säkert att det var mobilen eller något? Bara ryckte den ur min hand och sprang. Vad fan ska jag säga? jag stod typ och bara ööhh.. jahaa... var så jävla full så jag hann knappt reagera. Lyckades missa sista bussjäveln vid halv 3 också, skitbra. Så jag tänkte gå till irsta. Gick och grät en skvätt, så kom en kille fram till mig och sa "va ledsen du ser ut, vad har hänt?" Så bröt jag ihop på marken och brölade "de tog min mp3.......! buhuuu" så satte vi oss på en gatukant och rökte en cigg och pratade om hur skit livet var haha. Sen fixade han skjuts hem åt mig. Jag är idiot såklart och hoppar in i bilen, trots grejen jag var med förut. men det var snälla pojkar, som tur var, och jag fick skjuts till dörren. men kan sluta illa sånt där, vad håller jag på med?


  



Av Lina M - 26 september 2009 14:30

Är fortfarande så sjukt jävla bakfull. Har druckit nästan 2 liter tropisk juice, jag har duschat, ätit kyckling, sminkat mig... inget piggar upp. Vill bara spy. Suss kommer strax, så ska vi åka iväg. Idag blir det dricka vin och öl, igen. Hansi's avskedsfest, han flyttar till Sthlm. Var tydligen fullt med kartonger i hela lägenheten. Vet inte hur mycket folk det blir idag, men blir väl jag, suss, hansi, hanna, nina, poki, mickis med flera. Hoppas det blir en lyckad kväll. Tror dock inte jag hakar på på krogen sen, drar nog hem rätt tidigt. Vill sova. Äta mat. typ. dö.

Av Lina M - 26 september 2009 14:30

Shiiit, jag måste ha cigg för bövelen. Har 5-6 kvar, lär ju inte räcka ikväll. Vad fan ska jag göra? Är helt jävla pank. Jävlar alltså.


Nu ska jag äta kyckling, potatis och kebabsås. fettet flödar. hej

Presentation

Fråga mig

165 besvarade frågor

Omröstning

Tror du att du kommer att dö ung?
 Ja
 Nej

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3 4 5 6
7
8 9 10 11
12
13
14
15
16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26
27
28
29 30
<<< September 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Besökare

Följa?

bloglovin

Bloggvärde


Ovido - Quiz & Flashcards