linalicious

Alla inlägg under oktober 2011

Av Lina M - 3 oktober 2011 21:45

Jag är nöjd med en av mina parker jag påbörjat. Känns som ett riktigt konstverk nästan.


 


Sen skulle jag äta tacos och upptäckte till min förskräckelse att mina tortillas möglat en aning... haha.

Nån som vill ha?

So fresh

 

Av Lina M - 3 oktober 2011 12:15

Fan vad jag älskar att gå runt i skogen. Jag får en sån frihetskänsla. Det är underbart. Jag var på ett riktigt trevligt ställe ute i Munga och gick med vovven. Så nice.


   

Sen blev det skala räkor och käka vitlöksbröd med pappa och brorsan!

Stug-mys! 

 

Stackars Babbyloni får ha en enorm tratt på sig efter operationen. Han är lite söt i den, men jag tycker synd om han. Men han ser glad ut ändå.

 

Av Lina M - 2 oktober 2011 23:30

Kan fortfarande inte släppa mardrömmen att Mojje var på rymmen. Vilka skräckscenarion som ploppar upp i mitt huvud.


Drömde inatt att jag var på Pressbyrån med gammelmormor. Vi fick skäll. Hade något med en chokladbit att göra. Allt är en jävla röra. Får fan ångest.


 

Av Lina M - 2 oktober 2011 17:00


Över tusen ständigt brutna löften


Av Lina M - 2 oktober 2011 12:15

Älskar min leopardfilt. Man kan gå runt med den som en jävla poncho under kalla dagar och sen kan ligga under den i sängen och kolla på film :) Bästa filten i mitt liv.

Söndagsmys.

   

Av Lina M - 1 oktober 2011 23:45

Har Miley Cirus sugit kuk? Vad är det jag hör?


Vem är hon förresten? Disney-stjärna?


 

Av Lina M - 1 oktober 2011 12:15

En dag var jag på ÖB och käkade på Coop med min kompanjon Emelie.


"KAFFE PÅ MATEN!"

"ok....Hur vill du ha ägget?"

"...stekt...?"

"Ha ha... Mm precis. Men hur vill du ha de? Vändstekt eller på en sida?"

"...på sidan...?"


Emelie är alltid klockren när hon beställer mat. Hon tyckte att han var dum i huvudet ungefär och han trodde att hon drev med honom. Jag bara stod och garva. Grrrryyymt


Emelie storfyndar på ÖB

 

Bondburgarn med bacon och stekt ägg

 

 

KAFFE PÅ MATEN!!

 

Presentation

Fråga mig

165 besvarade frågor

Omröstning

Tror du att du kommer att dö ung?
 Ja
 Nej

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18 19 20 21 22
23
24 25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Besökare

Följa?

bloglovin

Bloggvärde


Ovido - Quiz & Flashcards