linalicious

Alla inlägg den 21 oktober 2011

Av Lina M - 21 oktober 2011 18:00

Hittade en sån intressant blogg idag. Hon skriver om så mycket jag inte hade en aning om. Visste ni till exempel att Charlotte Perelli är transa?


 


Eller att den här kloka människan också har ett otroligt sinne för humor?


 


Eller så kan vi ta visdom av hennes patriotiska känslor och lära oss att älska Sverige.


 


Vill ni läsa fler roliga, intressanta och framförallt smarta inlägg så kontakta mig för adressen.

Av Lina M - 21 oktober 2011 12:41

Jag vet inte varför jag skriver detta nu, när mina pommes ligger i ugn och håller på att bli uppbrända. Känner någon slags likgiltighet, trots att jag är jävligt hungrig. Skumt.


Idag har jag varit ute på lite äventyr. Jag är glad för din skull. Jag tror och hoppas på en förändring, och att du ska klara detta.


Ska hälsa på min far idag och min mormor imorgon. Blir en riktig familje-helg, höhö. Så spriten och vännerna får vänta... Är ändå så jävla less på att gå ut och supa i Västerås. Jag vill göra någonting. Betner var ju en asgrym grej att göra en fredag, även om det såklart slutade med Pitchers. Suck. Men mer sånt, tack. Jag hatar bio, men jag kan gärna spela biljard eller bowla någon dag. Vara lite... sportig... haha. Få utlopp för mitt bollsinne och skarpa blick...


Men vad gör man, förutom att supa, en helg i Västerås annars? Inte ett skit. Inte så konstigt att man vill supa bort medvetandet och försöka minska bitterheten. Fast det är fel metod för mig. När jag är packad blir jag ännu mera bitter och människohatisk.  Så jvet inte vad fan jag sysslar med. Antar att det är en "vana" att man ska supa på helger. Men vafan, man är inte 14 längre... Vilket jag märkte i somras. Satt inte i vasaparken eller svartån en enda dag och söp. Var anständig och betalade 60 spänn per öl på någon jävla skitpub istället. Fyfan. Har jag blivit tråkig? Eller bara lite mer... anständig? För det mesta löser  jag bara korsord, äter sockerkaka och sover, som en gammal tant. Beklagar mig över att jag har ont i ryggen, huvudet, fingret eller nåt annat ställe. Och gnäller på överpriser när jag kollar i annonsbladen. Drar en suck och mumlar om att det var bättre förr... När jag var ung.... Löser lite korsord till. Hetsäter sockerkaka. Hm...


Äsch, det är fan hardcore.


 

Presentation

Fråga mig

165 besvarade frågor

Omröstning

Tror du att du kommer att dö ung?
 Ja
 Nej

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18 19 20 21 22
23
24 25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Besökare

Följa?

bloglovin

Bloggvärde


Ovido - Quiz & Flashcards