linalicious

Alla inlägg den 22 oktober 2011

Av Lina M - 22 oktober 2011 13:59

Nu har man kommit hem. Fast ska vidare nu till mysmormor. Spela poker och koppla av. God mat. Mojje envisas med sin medicin. Hur fan ska man lura i honom det?

Av Lina M - 22 oktober 2011 10:30

 


Haha ja, vad ska man säga? Antar att det flesta redan noterat denna artikel, men jag måste bara... garva? Jag som tyckte att "vanliga" barbiedockor är så sjukt smala, och de framstår ju som mulliga jämfört med denna? Haha, man kan inte tro det är sant. Inte för att jag bryr mig ett skit om dagens jävla ungar, men fan, vad ska de få för ideal och självbild? Jag ville se ut som barbie när jag var liten också. Ville ha lika långt blont tjockt hår, och vara lika smal. (fast ja, det ser vi ju hur de gick haha) men det finns nog faktiskt de småflickor som verkligen kommer göra allt för att se ut som sin idol, och då kan man nog räkna med många anorexiafall på förskolan.


Ja, jag kan nog egentligen bara skriva att det är jävligt sjukt. Eller så kan jag bara konstatera med ett internt skämt:

Faaaaan va smaaaaaaal.


(Är nog bara Emelie som fattar. Man måste höra de i rätta tonläget för att hajja.)


På tal om barbiedocka så har jag ju en ljusrosa, lockig peruk. Jag ska nog vara en zombie-barbie på halloween. Måste ju få användning för min inköpa peruk nån jävla gång (förutom att sitta och pluta med munnen i webcamen som en jävla fjortis) Vill ju faktiskt använda den på riktigt   


Så om Emelie är snäll och lånar ut sitt låtsasblod, så slänger jag på mig peruken och en massa rosa kläder som jag blodar ner så har jag nog min outfit för kvällen. Tror inte jag har ork eller lust att göra något mer avancerat.

Visst kan man vara en zombie-barbie? Jag har ju stora pattar och har ett knallrosa läppstift liggandes i skåpet. Sen rosa högklackade pumps och en rosa klänning? Man försöker se så bimbo ut som möjligt, fast liksom... en vandrande, död , nedblodad bimbo.


(Hade först tankarna åt zombie-nurse, typ som sjuksköterskorna i Silent hill, hela nurse-outfiten fast nerblodad, men jag har inte min nurse-dräkt hemma och det blir så jävla kallt. Är ju vinter nu, ungdomar. Och skolflickan är redan gjord.


Så det får fan bli en död barbiedocka. Jag har bestämt mig. tror jag.    


 

Presentation

Fråga mig

165 besvarade frågor

Omröstning

Tror du att du kommer att dö ung?
 Ja
 Nej

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18 19 20 21 22
23
24 25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Besökare

Följa?

bloglovin

Bloggvärde


Ovido - Quiz & Flashcards