linalicious

Alla inlägg den 19 oktober 2011

Av Lina M - 19 oktober 2011 19:36

Det är ändå inte som förut.

Och kommer aldrig att bli.


 

bilden relaterar inte till texten

Av Lina M - 19 oktober 2011 17:56

Igår när jag besökte Ångestmottagningen så tog jag en cigarett utanför i väntan på min tid. Då möttes två, antagligen lite bekanta sådär, precis i öppningen. En skulle ut, och en skulle in. Och den ena sa "Tjaaa, är det bra?" och den andra svarade "Jofaan, de rullar på! hur är det själv?" varpå den andra svarade "Jo bara bra, bara bra!"

Och jag satt där och tänkte för mig själv...


Ni möttes ju förfan vid ingången till Ångestmottagningen?    haha


Känns som att allt liksom inte är tipptopp då?


Men människor är ju sådär. Om man råkas på nånstans så MÅSTE man ju säga "Heeeeej, är allt bra?" (fast man egentligen inte bryr sig ett skit) samtidigt som man måste säga att allt är bra, för man kan ju inte i förbifarten bara säga "nej fyfan, det är åt helvete, när jag vaknade upp i morse kändes det som jag ville dö. men hur är de själv?  Hälsa Maggan! tjaaråå!"


 

Presentation

Fråga mig

165 besvarade frågor

Omröstning

Tror du att du kommer att dö ung?
 Ja
 Nej

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18 19 20 21 22
23
24 25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Besökare

Följa?

bloglovin

Bloggvärde


Ovido - Quiz & Flashcards