linalicious

Alla inlägg den 18 oktober 2011

Hey

Av Lina M - 18 oktober 2011 17:09

Vissa perioder har man verkligen noll inspiration till att blogga. Det känns bara helt jävla värdelöst. Men idag så tänkte jag att jag kunde skriva några rader.


Alla gnäller på vädret idag, och jag orkar bara hålla med. Men den riktiga sanningen är att jag älskar detta väder. Det stämmer så jävla bra in på mitt humör, hur jävla emo det än låter. Jag har verkligen blivit en dyster själ på senaste tiden och det är skönt att slippa den där jävla solfittan som irriterar mig i ögonen medans man ser alla hurtiga jävla svenssons som är ute och springer.


Och jag nog slagit rekordet för i år i att sova länge. Typ 21 timmar i sträck nonstop. Det är så jävla härligt, även om det är rätt förvirrande.... Öhm, vad är det för dag idag? Varför är det mörkt? Vafan?


Jag är så trött på Västerås att jag finner inga ord. Något som tröstar mig idag är iaf min bok om övernaturliga fenomen. Mycket intressant. Och en kopp kanel-te på det.


 

Och förresten är det skrattretande att du ens för en sekund kan tro att dina jävla tonårsproblem kan mäta sig med mina, om vi nu ska leka "Vem mår värst?" Här snackar vi två jävla år och inte en sommar. Fan, vill sparka dig nånstans där det gör jävligt ont. Självupptagna slyna.

Presentation

Fråga mig

165 besvarade frågor

Omröstning

Tror du att du kommer att dö ung?
 Ja
 Nej

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18 19 20 21 22
23
24 25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Besökare

Följa?

bloglovin

Bloggvärde


Ovido - Quiz & Flashcards