linalicious

Alla inlägg under oktober 2009

Av Lina M - 11 oktober 2009 19:30

Vissa stunder saknar jag dig så mycket att det gör ont.

 



Kom precis hem från farsan och balto! Vi kollade fotboll, drack groggar och käka revbensspjäll. Riktigt manligt! Jag gick långpromenad med Balto och städade i hela huset också. Duktig tjeeej!


Har precis käkat pizza. Känner mig som världens sunkigaste brud. Ska strax duscha. Har flottigt hår. Mjukis-kläder. Gammalt smink som blivit grått.. uöösch!

Imorgon tror jag att jag är ledig? Hope so. Ikväll blir det MSN lite grann kanske :/ och läsa lite bok samt kolla film kanske framåt natten?

jag känner mig depp.


  

Av Lina M - 10 oktober 2009 23:30

Fortfarande irriterad över igår! Moget av en jävla vuxen karl att vilja spöa ner en 18-årig brud? fan vad häftig du är. Skulle fan ha puttat dig lite hårdare så du ramlade ordentligt och slog i bakskallen eller nåt. Hjärnsubstansen rinner ut.


                          

Av Lina M - 10 oktober 2009 18:45

Jag sitter här, och äter en jävla paj. igen. Är ganska slutkörd, även om det blev tidigt igår!


Kvällen igår tillbringades hos emelie med suss och emelie. Var bara vi 3, men det var ös ändå!


Vi gjorde våra "musik-videos" som vanligt! haha. Förstår om folk börjar tröttna snart, men vi tycker det är roligt att titta på oss själva när vi hoppar runt så jag lägger upp skiten ändå. ingen tvingar er att kolla :)

I nyaste videon bjuder vi på "Grease", "Spice girls", nån metal-låt och "Tina turner". Ska fixa upp den strax!


Visning på huset idag, igen. Så vi drar iväg till hälla och kollar lite. orkar inte lekparken, haha. Men ska nog köpa en bok jag vill ha, sen vettefan.

 

uppdate; Var husvisning igen, de här köparna var rätt säkra på de skulle ha huset. Vill bara ut och mörda.

Vi drog och handla på maxi. Jag ska äta god mat ikväll. Måste tröst-äta lite. Orkar inte en ny vecka i skolan igen, fyfan alltså. Skit just nu. Ska ta en stilnoct och lägga mig tidigt ikväll tror jag.... är så satans tjurig.

Av Lina M - 9 oktober 2009 23:45

Man slutar aldrig att förvånas?


Jag och Sandra käka hamburgare på donken. En jävla gubbe och hans kompisar (50 + eller nåt?) sitter och komMenterar Sandras tuttar. Jag vänder mig om och säger åt dem att ge fan i hennes tuttar. De fortsätter, och jag säger åt dem igem att ge fan i hennes tuttar. börjar äta igen, sen hör jag några kommentarer till, så jag kastar min mugg med vatten i gubbens ansikte, han flippar ur och kastar hans mugg med cola över oss. Som tur var missade han rätt bra, så de kom på sidan, men jag blev galén iaf och reste mig upp och puttade till gubben. Han flipppar ur igen och gapar "Rör du mig en gång till så kommer jag slå dig så hårt så du inte kommer kunna gå eller le på en vecka". Jag förklarar som det är, att  50+ gubbar ska ge fan i att spana in 16-åringars tuttar, och han fortsätter i kaxa, så jag puttar honom igen, så han vacklar bakåt, så han kompis rycker in och säger åt oss... blablabla.. puttar lite till... är ett jävla liv. En kille på stan som ser alltihop kommer fram till mig och säger att jag är "en tuff tjej!" hahah.. han tyckte jag var ball....
Orkar inte berätta detaljerat.... men vi bråka, jag putta gubben några gånger, han hota med stryk.. jag är full. hejdå. sova.

ARG :@:@
Av Lina M - 9 oktober 2009 19:15

Skolfotot kom. Jag sitter längst ner i vänstra hörnet. Tänker inte skriva nå mer.

 

  

Av Lina M - 8 oktober 2009 19:00

Sitter och dricker vin. I min röda morgonrock. Och röda tofflor. En torsdag. helt ensam. Ser tragiskt ut. Tyckte mamma. Har även pratat lite i telefonen, och målat naglarna! mycket trevligt. Ska strax dra och lägga mig. Om ett tag. Imorgon är det fredag. fredagar gillar vi! eller hur grek-äckel? :)



Jag saknar dig.


  

Av Lina M - 8 oktober 2009 19:00

Greken är lika sexig som vanligt. Jag äter banan och ser lite sådär.. mongo-porrig ut?


  

Av Lina M - 8 oktober 2009 19:00

Lina: (går in mot bänkarna... backar ut..) "Oj! Du kanske skulle gå in först... Fatzo."

Stalin: (skriver början på novell...) "Det var en kall höstdag. Snarare kväll."


Träffade morsan på stan. Köpte ett bälte, ett linne, vin och hamburgare, sen gick jag tillbaka till skolan. Nu sitter vi här och väntar på att spanskan ska börja, tydligen något stort prov. Illa. kan inte ett skit. men men.



Den som lärt känna människors ondska blir djurvän.

Presentation

Fråga mig

165 besvarade frågor

Omröstning

Tror du att du kommer att dö ung?
 Ja
 Nej

Kalender

Ti On To Fr
      1 2
3
4
5 6 7 8 9 10 11
12 13
14
15
16
17 18
19
20 21
22
23 24 25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Besökare

Följa?

bloglovin

Bloggvärde


Ovido - Quiz & Flashcards