linalicious

Alla inlägg den 6 oktober 2009

Av Lina M - 6 oktober 2009 19:00

Idag mötte jag Sandra på stan. Som vanligt, fast lite tidigare. Det var kallt som fan idag. Sjukt. Var helt frostigt, och kom rök när man andades. Känns verkligen att vintern börjar närma sig nu. Tycker jag iofs inte är så jävla farligt, har haft lite svårt för solen ibland.

Vi drog till restaurangen, var ju taggade som fan haha. Bytte om, fick lite frukost sedan ställde sig jag och greken och skärde i tomater, gurkor, "lukar", sallad och paprikor. Vi lyssnade på radio också. Det var en metal-radio! Höhöh. Sedan fick vi uppgiften att göra köttfärsbiffar. Var en stor jävla hink? badkar? med mald, rå köttfärs. Blodigt. Fick fan nästan kväljningar. (okej, jag är lite fjantig när det gäller rå köttfärs..) Tror fan jag gjorde 250 biffjävlar. Var sjukt äckligt, och sjukt jobbigt. Kan säga att det var oglamouröst! Fick skäll också för jag tydligen inte gjort rent en bänkjävel ordentligt. blev sååååååå irriterad.......

"Vem vare som kasta?! Köks-turken kastade köttfärs på din mössa"

Jag och Sandra gick och längtade till lunchen hela dagen. Sen när det äntligrn var dags vid ett-tiden så hets-åt vi verkligen. Var buffè, så vi lastade på som fan. Hade greken haft en grävskopa hade hon använt den! Var så satans gott! nam-nam! Var äppel-paj till efterrätt. Snacka om att vi var äckligt mätta efter. Gick ner på stan och kollade på kläder. Jag köpte en tröja! woho! Tyckte om den. Och jag som nästan höll på att ge upp hoppet!
Mötte även på Suss, tog bussen hem med henne. Fast jag var oscoial som vanligt och lyssnade på mp3;n och pratade inte med henne. Vilken jävla typ?!

 

  

  

Presentation

Fråga mig

165 besvarade frågor

Omröstning

Tror du att du kommer att dö ung?
 Ja
 Nej

Kalender

Ti On To Fr
      1 2
3
4
5 6 7 8 9 10 11
12 13
14
15
16
17 18
19
20 21
22
23 24 25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Besökare

Följa?

bloglovin

Bloggvärde


Ovido - Quiz & Flashcards