linalicious

Alla inlägg den 12 oktober 2009

HC?

Av Lina M - 12 oktober 2009 19:30

Sandra hånar min "morgonrock-tofflor-vin-i min ensamhet-på en torsdag"-kväll....

Sandra säger:

brb, ska hämta min morgonrock, mina tofflor och mitt vin

Lina säger:
hahahaha

Lina säger:
gör du narr av mig slyna?

Sandra säger:
ja

Lina säger:
Du är bara avundsjuk

Sandra säger:
lite_ vill också vara tragisk

Lina säger:
Du har ingen röd fluffig morgonrock, inga hello kitty-tofflor, och inget jävla vin

Lina säger:
Grekjävel...

Sandra säger:
jag har en röd med hjärtan, monsterofflor och finvin i hyllan jag är mkt mer HC

Lina säger:
HC in my ass

Sandra säger:
haha


DEN BRUDEN ÄR INTE HC NÅGONSTANS!!! :(

se själva...Fläskar på donken, och kissar på gatan och ser mongo-glad ut.

  

Av Lina M - 12 oktober 2009 19:30

"Saknar mina sötungar dock. Och Irsta-gänget. Linas hus är sålt nu. Blö. Kommer bli så jäävla tomt utan Lina i Irsta. Hon är Irsta-Lina ffs! Nu blir hon liksom.. Skjutbanegatan-Lina. (haga-lina..) Klingar inte ALLS lika fint. Men det är väl så det är. Nu är det bara jag, Suz och Hanna kvar i Irsta. Längtar härifrån verkligen."

NÄ! HAGA-LINA KLINGAR INTE ALLS LIKA FINT!

Hahahah!

Herregud så ledsen jag blir nu :( seriöst. vill inte. Och blir dessutom rörd av meningen "kommer bli så jävla tomt utan Lina i irsta, hon är irsta-lina ffs!".

Kanske borde gå och gräva ner mig nånstans?

blir duschen så länge iaf...
hejdå

Presentation

Fråga mig

165 besvarade frågor

Omröstning

Tror du att du kommer att dö ung?
 Ja
 Nej

Kalender

Ti On To Fr
      1 2
3
4
5 6 7 8 9 10 11
12 13
14
15
16
17 18
19
20 21
22
23 24 25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Besökare

Följa?

bloglovin

Bloggvärde


Ovido - Quiz & Flashcards