linalicious

Alla inlägg den 11 oktober 2009

Av Lina M - 11 oktober 2009 19:45

Jag känner så mycket som jag inte kan förklara eller sätta ord på... Du har en konstig effekt på mig. Men jag gillar det.


Sitter i skolan. Har inga lektioner idag! Vi får inte vara med gymnasie-mässan av någon anledning....

Jag var till doktorn och försökte fixa sömntabletter, men det gick väl sådär! Skulle testa nå jag aldrig hört talas om. Nu sitter jag och Sandra vid våra datorer och fular oss, ska gå till bussen om en kvart. Ska hem och gosa med katten :) och peppa Suss att färga håret!


Bild på Mig, Emelie & Janne när vi cruisar & skålar ;) ahah. LÄGG MÄRKE TILL att jag har hatten  på mig!

  

Av Lina M - 11 oktober 2009 19:30

Vissa stunder saknar jag dig så mycket att det gör ont.

 



Kom precis hem från farsan och balto! Vi kollade fotboll, drack groggar och käka revbensspjäll. Riktigt manligt! Jag gick långpromenad med Balto och städade i hela huset också. Duktig tjeeej!


Har precis käkat pizza. Känner mig som världens sunkigaste brud. Ska strax duscha. Har flottigt hår. Mjukis-kläder. Gammalt smink som blivit grått.. uöösch!

Imorgon tror jag att jag är ledig? Hope so. Ikväll blir det MSN lite grann kanske :/ och läsa lite bok samt kolla film kanske framåt natten?

jag känner mig depp.


  

Presentation

Fråga mig

165 besvarade frågor

Omröstning

Tror du att du kommer att dö ung?
 Ja
 Nej

Kalender

Ti On To Fr
      1 2
3
4
5 6 7 8 9 10 11
12 13
14
15
16
17 18
19
20 21
22
23 24 25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Besökare

Följa?

bloglovin

Bloggvärde


Ovido - Quiz & Flashcards