linalicious

Alla inlägg den 13 oktober 2009

Av Lina M - 13 oktober 2009 19:30

Idag bakade vi. Gjorde bröd, nån vanilj-grej och nå choklad-grej. Jag och greken failade som fan på allt! Vårat bröd fick vi slänga, för det var tydligen dåligt. Och våra choklad-grejer såg allmänt missbildade ut...


  


Sedan gick vi i kylan, minst flera mil, till matsalen! Gott med mat :P

Sandras personliga assistent fick mata henne, eftersom hon är lite efterbliven :)

  

Av Lina M - 13 oktober 2009 19:30

"jag är inte rädd för döden. jag var död i 13 miljarder år innan jag föddes, och det var inga problem alls."


Jag vaknar upp, och tror att min buss går om en kvart (kl är 07:30, bussen går 08;45) men jag tror att klockan är 08.30 Så jag får lite panik och skyndar mig upp. Morsan kommer in med en macka, men jag slänger den åt helvete för jag har inte tid med nån jävla macka. För jag måste hinna sminka mig och hitta kläder. Jag är rädd att komma försent så jävla mycket, för är livrädd om mitt studie-bidrag. Jag är en fattig jävel. Har satt sprätt på allt jag har på vin, öl, cigg & kläder.

Hursomhelst så upptäcker jag nu att det är över en timme kvar, och inte en kvart. Känner mig så jävla onödig. Skulle nästan kunnat legat och sovit nu för bövelen!?

Hahah, hörde nyss en duns. Det var katten som hoppa rätt in i mitt fönster. Smart katt de där.
Öppnade fönstret och släppte in han nu. Han ligger typ på mitt huvud nu :) puss.


Old picture på en revolterande 14-åring...

 

  

 

Presentation

Fråga mig

165 besvarade frågor

Omröstning

Tror du att du kommer att dö ung?
 Ja
 Nej

Kalender

Ti On To Fr
      1 2
3
4
5 6 7 8 9 10 11
12 13
14
15
16
17 18
19
20 21
22
23 24 25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Besökare

Följa?

bloglovin

Bloggvärde


Ovido - Quiz & Flashcards