linalicious

Alla inlägg den 17 oktober 2009

Av Lina M - 17 oktober 2009 23:45

Söp hos emelie, sedan drog vi vidare mot Sigurds och tittade på Zavod och Vilefuck. Såg ej någon terror-ted :(

tuff _tjej _91

  

      

Av Lina M - 17 oktober 2009 20:00

Måste bara berätta, så ni tycker synd om mig, att igår fick jag sitta vid tågstationen i 2 timmar och vänta på bussen! Hade kollat helt fel tider. Och orkade inte gå tillbaka till Sigurds. Så de va bara och sitta där två timmar... Så sjukt kallt. Jag satt verkligen och huttrade, skakade av kyla. Kom en snubbe, från dubai? nåt sånt skit, och klämde på mina tuttar (såklart) så jag blev lite arg och skrämde iväg han... satt sedan med mina röda vantar, rökte och lyssna musik ihopkrupen på bänken. Tyckte sååå synd om mig själv. Ringde även Suss, och berättade läget, och den slynan säger "ok hejdå" och lägger på?! Blev såååå arg... jävla suss...

Till slut så kom bussfan, kändes som en evighet. fyfan.
Hursomhelst, nu blire tacos för hela slanten. ska äta tills jag spyr. sedan lägga mig i sängen, kolla på bamse och somna tidigt. verkar vara en sån dag, min inställning är liksom helt.. orkar inte. känner mig totalt jävla sänkt.


  

Av Lina M - 17 oktober 2009 19:45

Idag är jag en lycklig tjej, för jag har gjort Tacos. Idag kör jag det nyktert (?) och blir hemma hela kvällen. Med min Tacos... och någon film. Känns konstigt att sitta hemma nykter en lördag, men vad fan. Man kan väl inte vara ute och härja jämt? eller borde man de?


Nykter men glad tjej... tacos är balsam för själen.... eller nåt

     

Av Lina M - 17 oktober 2009 19:45

Tidigare på dagen så kom jävla Suss och hälsade på i min skola.

  

Greken satt och var ful som vanligt

  

Danskjävel för helvede

  

Presentation

Fråga mig

165 besvarade frågor

Omröstning

Tror du att du kommer att dö ung?
 Ja
 Nej

Kalender

Ti On To Fr
      1 2
3
4
5 6 7 8 9 10 11
12 13
14
15
16
17 18
19
20 21
22
23 24 25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Besökare

Följa?

bloglovin

Bloggvärde


Ovido - Quiz & Flashcards