linalicious

Alla inlägg den 15 oktober 2009

Av Lina M - 15 oktober 2009 19:45

Höll verkligen inte på att komma upp i morse. Va så jävla mosig i huvudet. Gick upp när det var en halvtimme var till bussfan skulle gå, så fick skynda mig :(

Var kallt som fan. Jag hade ett par röda vantar :) Sandra skrattade åt dem. :( Hon var nog bara avundsjuk.

Sandra brukar slå mig på lektionerna...Och terrorisera mig på andra vis. Snart kommer jag balla ur, grekjävel, och då blir det inte nådigt ;) haha. tycker om dig ändå :$

Jag och Sandra tog buss till maten, som vanligt. Vi är för tjocka för att gå :) eller som vi säger, vi vaggar, eventuellt rullar fram. höhö.

Var pannkaka i skolan, Sandra var världens lyckligaste! Öste på med grädde och sylt, jävla fatzo :( tar upp två sittplatser på bussen. Och fettet väller över skorna :( hahahahah! neeeeeeee <3

Pannkaka. Lycklig.

 

  

Idag var det satani-kallt. Inga tuttar ute idag! hahah... :(
  

Av Lina M - 15 oktober 2009 18:15

Jag och Sandra tar det här med bantning på väldigt stort allvar...



Sandra säger
:
klockan är prick 9...

Lina säger:
nu är jag tillbaka.

Sandra säger:
gjorde en fet friterad räkmacka?

Lina säger:
nej

Lina säger:
men jag har pizza på värmning nu..

Lina säger:
och nyss käka jag en rostad macka med 7 skivor ost

Sandra säger:
hahaha fyfan

Lina säger:
=(

Sandra säger:
jag har ätit tårta =(

Lina säger:
HAHAHA

Lina säger:
fan va vi är fail


  

Presentation

Fråga mig

165 besvarade frågor

Omröstning

Tror du att du kommer att dö ung?
 Ja
 Nej

Kalender

Ti On To Fr
      1 2
3
4
5 6 7 8 9 10 11
12 13
14
15
16
17 18
19
20 21
22
23 24 25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Besökare

Följa?

bloglovin

Bloggvärde


Ovido - Quiz & Flashcards