linalicious

Alla inlägg den 7 oktober 2009

Av Lina M - 7 oktober 2009 19:00

Vad finner man på dörrjäveln när man kommer hem? Drar ner mitt humör ordentligt. "SÅLD". Är verkligen kört nu!

  

Av Lina M - 7 oktober 2009 19:00

Har packat upp varor och lagt i kylen, samt matat katten med skinka och potatissallad. Känner mig duktig!

Den här dagen har varit bra! Först hade vi livsmedelskunskap, och då fick vi baka bullar! Då har man lärt sig det, hade ingen jävla aning om hur kanelbulle-tillverkning går till.

Sedan var det dags för lunch. Jag och Sandra orkade inte gå till matsalen, så vi tog bussen dit. Var typ 1 hållplats imellan, höhö. Sedan åkte vi tillbaka, och så gick vi och kollade på kläder, i brist på annat. Jag köpte som sagt ett par blåa jeans. Sandra köpte nåt vitt...

Sedan gick vi till skolan. Bullarna var klara, men vi orkade inte äta nåt, så vi satt på helgon och kollade på fula människor. Hände inget mer, så vi gick till bussen efter nån timme.

Så ja, nu är man hemma. Är trött! BTW!! De som jobbar på restaurangen vi jobbar på ville inte ha oss kvar! De tyckte att vi var jobbiga. Så blir inge mer restaurang på ett tag! YEAAAAH! glad som fan.

RIP

Av Lina M - 7 oktober 2009 19:00

Richard har dött. Så jävla tragiskt :( vila i frid.

 

    

Av Lina M - 7 oktober 2009 19:00

Jag handlade nyss ett par blå-jeans! helt otroligt... Har inte haft blå-jeans på 6 år typ. Märkligt...

Presentation

Fråga mig

165 besvarade frågor

Omröstning

Tror du att du kommer att dö ung?
 Ja
 Nej

Kalender

Ti On To Fr
      1 2
3
4
5 6 7 8 9 10 11
12 13
14
15
16
17 18
19
20 21
22
23 24 25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Besökare

Följa?

bloglovin

Bloggvärde


Ovido - Quiz & Flashcards