linalicious

Direktlänk till inlägg 24 oktober 2009

Harrys

Av Lina M - 24 oktober 2009 22:00

Mycket bättre kväll, om jag får säga det själv *nöjd*

Vaknade upp, käkade kebab.
Redan där börjar det bra, höhö. Sedan vid 3-tiden började jag dricka vin. mums mums! Blev lite smålurig faktisk. :$ Jag och Martin satt på MSN och pratade om katter, idioter och pontiak. Så det var nice. Kom nästan upp i 1 liter vin.. huhu...Sedan kom Suss. Bjöd henne på två glas vin, sen vingla vi iväg till bussen, och missade den. Då jävlar fick det bli taxi-turk! haha.

Åkte taxi ner till Harry's. Där mötte vi upp Morsan, och så beställde vi mat. De beställde pommesfrites med bearnaissesås och BBQ-sås. Jag tog en hamburger-tallrik med pommesfrites och bearnaissesås. Jag var i himmelriket. Faan vad gott det var! Jag käka upp min mat, som var tusen gånger större, fortare än de... :$ Knubbis...

Sen var jag sådär äckligt mätt så jag inte orkade röra mig. Satt på stolen, i takt till musikeeön, och hade typ... andningsnöd. haha! Undrade hur fan jag skulle få plats med öl. Gick ut och rökte, beklagade mig... Sen var det fan dags för en öl. Så jag drack öl.

Under kvällen tror jag att jag drack ungefär 7 stark. Det var mycket trevligt. Jag blev tvingad att dansa, och alla spanade in mina tuttar. Hällde tabasco i en snuskgubbes öl. Fniss.

En turk, såklart, som slickade på mina tuttar när jag gick förbi. Då blev det fight!! Suss gick till angrepp. Mamma också. Haha. Jag tyckte det var jättekul!

Träffade på Yvonne också. Kul som fan. Länge sen var det...

Träffade också på en tjej, kvinna? som sa att jag var så jävla vacker, och skulle bli modell om jag tog ur mina piercingar. Jag hade tydligen "världens vackraste ansikte" men förstörde de genom att ha ringar i läppen. Hmm tror knappast min "modell-karriär" avgörs på grund av ringarna? eller? Blev iaf väldigt rörd. Jag hade "världens vackraste ögon, och världens finaste leende". Började nästan gråta av tacksamhet!

Hmmm.. ja... Jag var social med Stig. Stig var gammal & full, men han ville inte sitta hemma och spela keno. eller bingolotto. Så han var ute i svängarna istället :)

Åkte taxi hem kl halv 3. 
Var världens jävla mysigaste taxi-chaufför! Hon var en riktig hårdrocksjävel. Hon berätta historier om rockstjärnor hon träffat, och hon tyckte att jag var cool. hahah, JA VISST ÄR JAG?!

Sussilago på Harrys.

  

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Lina M - 2 april 2018 17:02

Ny blogg, samma Lina. (fast ändå inte...)www.nouw.se/lieebliee ...

:s

Av Lina M - 10 december 2014 10:36

Musik är farligt för mig. Kan få mig att göra dumma saker

Av Lina M - 1 december 2014 19:01

Ett avsnitt av Morran och Tobias Shopping  

Av Lina M - 29 oktober 2014 14:27


Hämtat ut mitt nya pass idag. Åker till London nästa vecka... vill, vill inte.   ...

Av Lina M - 11 oktober 2014 16:43


Känns som att jag aldrig kommer läka :(

Presentation

Fråga mig

165 besvarade frågor

Omröstning

Tror du att du kommer att dö ung?
 Ja
 Nej

Kalender

Ti On To Fr
      1 2
3
4
5 6 7 8 9 10 11
12 13
14
15
16
17 18
19
20 21
22
23 24 25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Besökare

Följa?

bloglovin

Bloggvärde


Ovido - Quiz & Flashcards