linalicious

Direktlänk till inlägg 18 september 2013

Astral Projektion

Av Lina M - 18 september 2013 15:59

Jag har börjat mig på att försöka hantera Astral Projektion (astral-resor eller så kallat Ut-ur-kroppen-upplevelser) Jag är nära ibland känns det som... Att lyckas. Men har inte nått ända dit än!

 

Jag återkommer.

 


Fyfan vad det är  coolt. Googla!

New-Age-intresset hr börjat öka för mig. Har alltid funnits i mig, men nu vill jag på riktigt uppleva en vaken astral-resa, inte bara när jag "sover" och kan styra drömmarna. (vilket också är sjukt ballt!)

 
 
qat

qat

18 september 2013 16:31

Att överhuvudtaget kunna kontrollera sin själ när den lämnat kroppen (vilket den gör flera gånger varje natt) är svårt. Själv lider jag av lucid dreaming och jag kan omöjligt kontrollera det. Riktigt, riktigt jobbigt. Målet är att helt kunna kontrollera när och hur själen ska "sticka iväg" och vart den ska - och även då den ska vara på plats i kroppen.

Är lite nyfiken på om du provat kanalisering också?! Det är ju också ett sätt att kontrollera själen genom att få den att stå tillbaka för en annan själ... Du får gärna berätta om du vill! :)

http://softkitty.bloggplatsen.se

Lina M

18 september 2013 17:07

Kanalisering har jag ej provat? Det måste jag kolla upp!

Jag ser att du vänder ordet "lider" av lucid dreaming? Är det obehagliga drömmar du har alltså? Jag uppskattar alltid när jag får lucida drömmar och kan "styra dem" och jag är fullt medveten om att jag bara drömmer och passar då på att göra massa knäppa saker och släppa på kontrollen lite. (då jag är ganska blyg normalt sätt.) Jag tycker att det är underbart, (förutom de få gånger jag har riktiga skräckupplevelser), jag tycker det är så ballt att veta i drömmen "Nu drömmer jag bara" och jag kan flyga, träffa min döda morfar, åka färja och mingla med random folk haha! Galet.

Men är nyfiken på det du skriver. Om att du lider! :/ Det låter inte alls bra.

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Lina M - 2 april 2018 17:02

Ny blogg, samma Lina. (fast ändå inte...)www.nouw.se/lieebliee ...

:s

Av Lina M - 10 december 2014 10:36

Musik är farligt för mig. Kan få mig att göra dumma saker

Av Lina M - 1 december 2014 19:01

Ett avsnitt av Morran och Tobias Shopping  

Av Lina M - 29 oktober 2014 14:27


Hämtat ut mitt nya pass idag. Åker till London nästa vecka... vill, vill inte.   ...

Av Lina M - 11 oktober 2014 16:43


Känns som att jag aldrig kommer läka :(

Presentation

Fråga mig

165 besvarade frågor

Omröstning

Tror du att du kommer att dö ung?
 Ja
 Nej

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14
15
16 17 18 19
20
21 22
23
24
25 26
27
28
29
30
<<< September 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Besökare

Följa?

bloglovin

Bloggvärde


Ovido - Quiz & Flashcards