linalicious

Alla inlägg den 12 september 2013

Av Lina M - 12 september 2013 15:04

Den där jävla Per Morberg alltså...


Helt galen.


 

Av Lina M - 12 september 2013 12:06

Varit nykter i 5 veckor. Inte druckit en droppe. Samt varit utan min starka sömn-medicin. Dessutom inte ätit ett enda chips 7 veckor! Haha. What's happening to me? Slusken börjar formas till en redig kvinna.


Kollat på "The Bachelor" i brist på annat. Tycker det är så roligt att han sitter och hånglar upp den ena tjejen efter den andra och säger hur fantastiska de är! Det är ju nästan komiskt. Och den där fan gillar pattar ser jag. Han är omringad på en exotisk ö av kåta baddräkts-modeller! Pitten står 24/7.


Dock så tror jag att de flesta av de där programmen är fejk. Det är synd. För det är verkligen kul när en sån där player-kille får en "romantisk" personlighet av de andra. "Jake är så underbar. Han kysste mig och sa att han tror att jag är hans framtida fru!" Sen en kvart senare sitter han och klämmer på någon jävla saltpatte i bubbelpoolen.

Blåsta jävla brudar om det är på riktigt. Haha, alltså. Ja... Det är jätteromantiskt. På med Chicago och fyrverkerier.


 

Av Lina M - 12 september 2013 10:45

Tusse gör reklam för Pepsi Max :) Coolaste kissen i stan, vettu!

 

 

Hans favorit-sovplats just nu för övrigt.

Presentation

Fråga mig

165 besvarade frågor

Omröstning

Tror du att du kommer att dö ung?
 Ja
 Nej

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14
15
16 17 18 19
20
21 22
23
24
25 26
27
28
29
30
<<< September 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Besökare

Följa?

bloglovin

Bloggvärde


Ovido - Quiz & Flashcards