linalicious

Alla inlägg den 17 september 2013

Av Lina M - 17 september 2013 22:20

Gunilla perssons "väckelsemöte" <3
Hahahahah! Hon är SÅÅÅ störd så man måste typ hat-älska henne. Helt insane.

Man får bara längta tills nästa tisdag kl 21 nu! <3

Av Lina M - 17 september 2013 21:15

Just nu äter jag OSTKAKA igen....  

Det här är som en förbannelse... The curse of the cheeeese-caaaaaaake....

 

 

Av Lina M - 17 september 2013 21:00

I brist på pengar har man inte råd med äkta vara (dvs nya Dr.Martens original) Har bara råd med dessa kopior! Men vi körde på brittiskt och vinrött! Får duga nu i vinter. Gissar att dessa bara håller en vinter, höhö. Men är faktiskt inte så pjåkiga. Man ska inte vara så petig va!

(Bara för att tillägga, så äger jag två par äkta Dr.Martens-kängor. Jag är inget mähä. Klart man har äkta boots med stålhätta så man kan sparka människor när det behövs.)

Dock ingen stålhätta på dessa. Kanske bara är bra så jag inte råkar döda någon. Fejk-skinn utan hätta is better for me. Aggressiva jävla fetknopp som man är.


 

Av Lina M - 17 september 2013 19:31

De två mest irriterande Hollywood-fruarna.

 

 

Nummer 1.

 

Agnes-Nicole Winter

 

Är denna människa ens på riktigt? Eller spelar hon (hoppas) bara en roll? Kan man vara sådär jävla dum i huvudet och dryg?! Man vill bara ta en flottig stekpanna och slå henne. Dessutom är hennes låt "A real man" något man inte riktigt finner ord till hur pass dåligt det är.

 

 

Nummer 2.

 

Siv Cotton

 

Skrattar fult, ler fult, skryter, tror att hon är så jävla sexig, pratar bara snusk och dildos, patetisk jobbig människa man också vill slå med en flottig stekpanna. De där självbelåtna flinet...

 

 

 

(och nej, jag är inte avundsjuk på dessa hollywood-fruar.)

Jag hejjar på Gunilla PÖÖÖRSON

  

 

Av Lina M - 17 september 2013 18:15

Nästan 12 miljoner lyssnare rattar in Argentinas "Galna Radio" varje dag...

Showen sänds från mental-sjukhusetJosé Bordai Buenos Aires, och innehåller intervjuer med patienterna.

 

Fyfan vad awesome! Här ska fan rattas in...

Jag vill höra om tandborstar som pratar och demon-växter ute på gården! Huuuah!   Lööv

 

Presentation

Fråga mig

165 besvarade frågor

Omröstning

Tror du att du kommer att dö ung?
 Ja
 Nej

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14
15
16 17 18 19
20
21 22
23
24
25 26
27
28
29
30
<<< September 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Besökare

Följa?

bloglovin

Bloggvärde


Ovido - Quiz & Flashcards