linalicious

Alla inlägg den 21 september 2013

Av Lina M - 21 september 2013 23:06

Jag är berusad på krogen just nu. Kännert bara irritation. Kan inte någon arab smälla en bomb?

Av Lina M - 21 september 2013 13:15

 

På sidan av min blogg kan man se lite blandade rubriker på föregångna år.

Här ser man stadigt hur kurvan från ett lättsamt "Pirog" sjunker till "Brunt?" till "Mörker".

Hur jag alltid går från topp till botten.

WHAAAAAAAAAAJ

Av Lina M - 21 september 2013 11:45

Satt häromdagen och tittade på "Idol 2013", i brist på annat.


Såg att en tjej som heter Sara är med. Och visst, bruden sjunger jättebra, men det känns som att hon ska försöka låta som Amy Winehouse? Det känns inte unikt. Det känns efter-apat och löjligt. Tillgjort. There is only one Amy Winehouse! (or was...) Men Sara kan inte ta över henne. Det här är fan inte Sikta mot stjärnorna. Gör något unikt och eget av din röst, istället för att satsa allt på att låta som någon annan. Lägg av förfan! Vill bara gnugga din mun med kanel.

 

   

Av Lina M - 21 september 2013 11:30

De där SMS:et gör mig alltid så nervös. Det är det definitiva svaret på om jag kommer klara mig eller inte. Jag är inte direkt religiös, men när jag väntar på svar så ber jag. Vet inte till vad eller vem, men jag ber för att det inte ska eskalera totalt...


kedjerökning i upp till trettio minuter... piiiip   

snälla, rädda mig

 

Av Lina M - 21 september 2013 11:01

Trapp som rasade 3 meter på nattklubb i Örebro - äntligen något som förgyllde min morgon


Där fick ni en smäll på käften av ödet för att ni är såna äckliga fjortisar och inte har något bättre för er. There is a god


Hoppas att någon tappade sin nyinköpa syltburk eller bröt benet.


Hejdåå!   

Av Lina M - 21 september 2013 10:50

Emil och sockerdrickan-syndromet igår.


När jag inte har pengar, då kan jag inte köpa sockerdricka.

men när jag har pengar, då får jag inte köpa sockerdricka.

När i hundan kan jag köpa sockerdricka?!

 

FUCK OFF

 

 

Presentation

Fråga mig

165 besvarade frågor

Omröstning

Tror du att du kommer att dö ung?
 Ja
 Nej

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14
15
16 17 18 19
20
21 22
23
24
25 26
27
28
29
30
<<< September 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Besökare

Följa?

bloglovin

Bloggvärde


Ovido - Quiz & Flashcards