linalicious

Alla inlägg den 25 november 2011

Av Lina M - 25 november 2011 16:07

Har varit ner en sväng på stan och besökt bolaget. Är blåsigt som fan ute. Stormen Berit.

Ska ta några glas vin med Suss och snacka skit. Sen får vi se vad som händer framåt kvällen. Tror inte det blir så "wild and crazy" direkt. Är trött.


 

Av Lina M - 25 november 2011 13:00

Var hos Paaapa och firade Fars Dag i efterskott. Han fick ölsejdlar och öl plus lite kort från när vi var i Helsingborg med mera. Han blev glad. Han tyckte att jag och min bror också skulle få en present så vi fick en varsin ny mobil. Fick en Xperia Mini. Jävlig smidigt liten mobil. Är fortfarande lite ovan med touch screen men det börjar verkligen ta sig. Kan skriva rätt bra faktiskt! Tack världens bästa paapi! Jag blev fan rörd, haha.   


 

Av Lina M - 25 november 2011 11:00


Herrejävlar vilken morgon. TERROR TERROR TERROR!

Och det var inte katten den här gången...


Och jag äter ostfralla till frukost, vilket dämpar min aggresivitet en aning. Smakar bra i munnen. Jag äter verkligen ostfralla alldeles för sällan.


Huh, det är så tragiskt. Det är fredag, jag har vaknat för några timmar sen och vill redan gå och lägga mig igen. Jag ska väl typ vakna och skrika "Wohooo, paaarty! Ge mig 3 cider och lite kuuuk" som alla andra tjejer i min ålder. Men nä. Jag känner inte så.


Vill bara ha mitt förbaskade CORTEX STRIKES BACK!!! Så kan jag sitta här hemma med neddragna persienner och två förpackningar potatissallad och tänka "fuck you" och spela tills morgonen åter gryr.

Presentation

Fråga mig

165 besvarade frågor

Omröstning

Tror du att du kommer att dö ung?
 Ja
 Nej

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3
4
5 6
7 8 9 10 11 12 13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24 25 26 27
28
29
30
<<< November 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Besökare

Följa?

bloglovin

Bloggvärde


Ovido - Quiz & Flashcards