linalicious

Alla inlägg den 13 november 2011

Av Lina M - 13 november 2011 17:15

Här ligger Das Prinze i min säng och bossar hela dagarna


 

Av Lina M - 13 november 2011 14:24

Beställt lite böcker. En om övernaturligt, en om attraktionslagen och en på engelska som verkar riktigt intressant.


                                               


                                                                                                                                                                        

 

Av Lina M - 13 november 2011 14:15

-Är de morgon än?

-Neeeeeejeeeh...

-NEJ!!!!!!!


Snacka om att jag har saknat Leo & Tigrarna. Så sjukt fantastiskt att jag äntligen har hittat det efter typ 10 års sökande. Haha! Jag är bäst! Och Leo såklart. Och tigrarna. Varför görs det inte såna där bra barn-sagor längre?! Vart är världen på väg? Förr kunde något så klockrent som  Leo och tigrarna och Prostens Barnbarn skrivas. Det finns liksom inte idag. Nu ska jag på jakt efter Prostens barnbarn del 2 (kalabalik hos morfar prosten) Finns det inte att ladda så köper jag det. Så bra är det.


DEN KAN TA DÖ PÅ EN HÄST, DEN KAN TA DÖ PÅ EN HÄST!!!


 

Av Lina M - 13 november 2011 14:01

Var som sagt ute i fredags, och det var för en gångs skull jävligt roligt. Rätt folk på rätt plats :) Underbart. Skulle spontan-kolla på Dia Psalma som skulle spela för sista gången, men blev stoppade av vakten i dörren. Och han skrattade när jag sa "Nu är vi rökta..."


Blev en kväll på Pitchers i alla fall. Var länge sen jag skrattade så mycket. Riktigt kul att det för en gångs skull inte slutade med depression. Kom hem halv 4 på natten, det säger allt. Har inte kommit hem så sent sen jag var 14 typ haha.


Men ja, det händer väl inte igen på ett par år att man får en lyckad utekväll... Krogen är ju faktiskt som bekant skit 99 % av gångerna. Självgoda jävlar i tofs ;) haha. Så irriterande. Men jag är glad att jag kunde behärska mig.


Blev Calzone-mys igår. Kollade på "Så mycket bättre" och läste i min bok om Hitler. Mycket intressant. Lugnt och skönt. Var bakfull fram till 8 på kvällen tror jag. Hemskt.


 

Es tut immer noch weh. Einer is tot fur reale und die andere ist fur mich gestorben.

Presentation

Fråga mig

165 besvarade frågor

Omröstning

Tror du att du kommer att dö ung?
 Ja
 Nej

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3
4
5 6
7 8 9 10 11 12 13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24 25 26 27
28
29
30
<<< November 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Besökare

Följa?

bloglovin

Bloggvärde


Ovido - Quiz & Flashcards