linalicious

Alla inlägg den 6 november 2011

Av Lina M - 6 november 2011 18:45

Trots att jag städat i 30 minuter så ser det fortfarande ut såhär... Jag blir galen. Ger upp. Går och sätter mig i handfatet med katten och fascineras av vattenstrålen  istället.

(nu ljög jag lite.)

Men allt skulle vara så mycket enklare då. Man borde va katt.  Tänk att få en hårsnodd och kunna roas av den i typ trekvart? Eller sätta sig vid kylskåpet och säga "Mjau" och få en handskalad räka. Alltså bara en sån sak som att kunna bada i handfatet är ju helt fantastiskt. Jag har ju inget badkar.


Fan. I nästa liv måste jag bli en katt.


 

Av Lina M - 6 november 2011 12:49

Ett klipp jag kan kolla på varenda dag. Tröttnar aldrig.


Radion: nnn-eh...


Karlsson: nnnn-eh?!


Och hans förbannade min efter "kan ni skaffa mig bärare till en färd ut i öknen"


Så jävla hård, hahaha.


Av Lina M - 6 november 2011 12:15

Ikväll ska jag gå wild & crazy och testa en ny pizza. En Lina Special. (ja, den heter så. på riktigt. Ägaren har en dotter som heter så. Inte jag som försöker vara lustig.)


Det är oxfilè, fläskfilè, bacon, vitlök och bearnaiessås på den.

Måste ta ett djupt andetag och behärska mig nu.

Är inte dags förräns om 4 och en halv timme...


 

Av Lina M - 6 november 2011 12:14

Igår gjorde jag ett försök till att "festa". Vilket gick åt helvete. Jag började blöda akut näsblod, fick spykänslor och ville bara hem och käka pizza. Vad har hänt med mig? Min kropp säger verkligen ifrån när jag ska dricka. Jag mår bara okej i kroppen när jag sitter hemma hela kvällen. Jag förstår ingenting. Och jag försökte verkligen igår. Ge det en chans. Men ödet verkar säga mig att jag helt enkelt inte ska ut och "festa". Tycker för övrigt att 99 % av fallen är jävligt tråkigt ändå så.


Så ja, vad ska jag hitta på som roar mig? Förutom att äta mat, läsa böcker, kolla på film, umgås med djur och sova? Borde ju kunna skaffa mig någon form av sysselsättning?


Tycker det är orättvist att jag inte kan få ha sådär "superroligt" som folk har när de är ute och träffar folk.

Men jag börjar inse att galna peruker, cider, lady gaga-musik och dans på bordet inte roar mig.


Livet är en fest, och jag är bjuden.

Haha....haaaa...hhaa...

Så jävla ironiskt citat. Så jääääävla ironiskt.


 

Av Lina M - 6 november 2011 10:00

Varför är alla så jävla fixerade vid cupcakes hela tiden?!


Ät ett wienerbröd och håll käfen istället.


 

Presentation

Fråga mig

165 besvarade frågor

Omröstning

Tror du att du kommer att dö ung?
 Ja
 Nej

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3
4
5 6
7 8 9 10 11 12 13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24 25 26 27
28
29
30
<<< November 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Besökare

Följa?

bloglovin

Bloggvärde


Ovido - Quiz & Flashcards