linalicious

Alla inlägg den 10 november 2011

Av Lina M - 10 november 2011 22:10

Sitter och budar på en massa tecknade barnfilmer som vanligt och slöglor på Debatt. Dock intresserar inte fula hockey-tacklingar mig så mycket. Men det där om expediter med bh-storlek verkar lovande. haha. Jag har badat tussen lite i handfatet eftersom han välte kaffe över sig själv. Ska lägga mig snart tror jag. Hälsa på suz imorgon... måste ha krafter.

Av Lina M - 10 november 2011 18:28

Idag så åkte vi till Hallsta och sålde lite kläder till en nyöppnad Second hand-butik. Kul med lite extra pengar för skit man inte ens vill ha kvar. Sedan åkte vi till Åsby. Är fan inrett som en liten sagovärld där. Underbart! Käkade även världens godaste räksallad och blev kär i en tomte. Och köpte snyggaste jävla PLÅTSKYLTEN!


       

 

 

 

 

 

Av Lina M - 10 november 2011 11:45

make avatar

Blivit väldigt förtjust i dessa leopardskor med lite udda klack. Dock svindyra...

Av Lina M - 10 november 2011 11:37

Idag blir det en sväng igen till Djurmagasinet. För det första behöver vi en transportbur, och för det andra så behöver vi en ny sån där leksaksmus, eftersom han han försökt dödat den förra. Den är rätt... sönder... Gått av på mitten. Det är en riktig liten krigare vi har att göra med. Haha. Trots sin lilla storlek så är han otroligt tapper och orädd. Hoppas det finns någon söt bur åt honom. Gärna en mjuk. Han ska ligga som en liten prins.


Var trevligt att träffa Eve igår.


Nej, jag är inte lika häftig som er. Finns ingen tungpiercing.

 

Presentation

Fråga mig

165 besvarade frågor

Omröstning

Tror du att du kommer att dö ung?
 Ja
 Nej

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3
4
5 6
7 8 9 10 11 12 13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24 25 26 27
28
29
30
<<< November 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Besökare

Följa?

bloglovin

Bloggvärde


Ovido - Quiz & Flashcards