linalicious

Alla inlägg den 5 november 2011

Av Lina M - 5 november 2011 15:13

Fått hem nya Sweden Rock Shop-katalogen och har suttit och dregglat över en massa kläder jag vill ha...

Jag lär beställa något nästa månad kanske...

 


 

Av Lina M - 5 november 2011 15:10

Mr. Batman har börjat samla på löv. Han går ut på balkongen och bär in dem och lägger i sin skokartong. haha.

 


       

Av Lina M - 5 november 2011 15:02



Var på DjurMagasinet och storhandlade åt lillgrabben :) Tre vånings-klätterträd, boxnings-mus, en lite fotboll, ett eget litet hus och en sele för promenader. Blev rätt dyrt, men han är värd allt!


         

Av Lina M - 5 november 2011 13:32

Jag undrar varför jag inte känner något sug efter att "umgås med folk" längre. Jag känner någon slags ovilja att gå utanför lägenheten och träffa människor. "Hitta på saker". Och det är inte för att jag är "deprimerad", jag mår bättre nu när vi har fått Mr.Batman och jag äter god mat nästan varje dag. Så jag har inget att gnälla på. Men så känner jag för ett ögonblick... "Jag kanske borde gå utanför lägenheten. Träffa någon. Göra något. Nu har jag suttit inne typ flera veckor". Men sen så känner jag bara... "neeeej..."


Varför har jag slutat att vilja göra saker? Jag vill typ bara vara hemma. Vara med Batman, sova, läsa böcker, äta räkor, sjunga...

Förut var jag alltid ute i princip varje helg iaf och drack öl och träffade människor. Nu vill jag inte ens det på helgen knappt. Har jag blivit tråkig? Eller har jag blivit deprimerad utan att veta om de? Eller har jag fel umgänge? Vad beror det på?


Är en liten mini-maskerad ikväll. Bolaget är stängt. En ful unge följer efter mig hela tiden...
Jag känner mig lite less på hela mänskligheten. Just nu gillar jag bara katter och vaniljmunkar.


 

Presentation

Fråga mig

165 besvarade frågor

Omröstning

Tror du att du kommer att dö ung?
 Ja
 Nej

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3
4
5 6
7 8 9 10 11 12 13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24 25 26 27
28
29
30
<<< November 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Besökare

Följa?

bloglovin

Bloggvärde


Ovido - Quiz & Flashcards