linalicious

Alla inlägg den 24 november 2011

Av Lina M - 24 november 2011 12:45

Köpt nya brallor. (Slutsålda på Nelly till och med...)

Spets på hela sidan och nästan hela fram och baktill. Läääckert!


 

Av Lina M - 24 november 2011 12:38

Katt-a-strof.


Jag tror inte att jag har köpt en katt. Han är mer som en... apa. Han har fått några nya infall, och det är att han ska klättra på balkong-nätet. Där hänger han titt som tätt och ser dum ut så mamma får komma och skälla lite på honom. Han älskar att klättra och jag tycker inte att det är något fel med det, men är så rädd att han ska ramla och slå sig. Nätet är ganska högt ;(


T'änkte på att det måste se jävligt skumt ut nerifrån. Man ser liksom inte nätet när man står där nere så det måste se ut som han klättrar på ett väldigt magiskt vis. Haha


På uppfart

 

 

Av Lina M - 24 november 2011 12:04

Buhhu, jag har redan klarat ut Crash Bandicoot 1. Tänk att jag mindes det som en sån stoooor utmaning, tror det tog flera år att klara ut det som liten, men nu körde jag runt 7 timmar sen var det slut. Tråkigt. Men en grym jävla spelupplevelse var det fortfarande. Älskar det. Så pass mycket att jag har köpt uppföljaren Crash Bandicoot 2: Cortex strikes back. Så nu är det dags för nästa utmaning! Woho! CB-spel har verkligen blivit det bästa i mitt liv just nu.


Hoppas det kommer i brevlådan snart

 

Presentation

Fråga mig

165 besvarade frågor

Omröstning

Tror du att du kommer att dö ung?
 Ja
 Nej

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3
4
5 6
7 8 9 10 11 12 13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24 25 26 27
28
29
30
<<< November 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Besökare

Följa?

bloglovin

Bloggvärde


Ovido - Quiz & Flashcards