linalicious

Alla inlägg den 7 november 2011

Av Lina M - 7 november 2011 15:07

Älskar att jag är en sådan storfyndare! Och jag älskar Hemköp. I deras filmlåda får man 4 filmer för 99 kr. Jag kollade ut vad Ginza tog för samma filmer och det hade gått på 380 kr allt som allt. Så jag tjänade ganska mycket på att inte beställa. Typ tvåhundraåttio spänn? Känner mig mycket nöjd.


Var ute en sväng med lillgrabben idag. Han fick prova sin nya sele. Han smög runt som en liten råtta där ute. När de kom stora bilar, som bussar och lastbilar så la han sig ner och spelade död. Hahaha. "Please don't notice me."


Han sov hos mig inatt. Jag blir så glad när jag vaknar up mitt i natten och känner något litet mjukt, kurrande brevid mig. Då ger man en puss på nosen och somnar om och känner sig kär.


Passade på att kolla efter något nytt tv-spel när jag var på stan, men hittade inget som intresserade mig idag.

Var på ett MB-möte också. De tycker att jag göra stora framgångar :)


 

Av Lina M - 7 november 2011 12:30

Jag fascinerades lite av tjej jag såg på nätet som hade en igelkott som husdjur. Det var verkligen nå nytt. Nu har jag ju katten, jag vet inte om min katt och min igelkott skulle gilla varandra så mycket, men nån gång i livet kanske man skulle ha en igelkott. Som ska heta Kottchi.


igelkotts-bebis

 

Presentation

Fråga mig

165 besvarade frågor

Omröstning

Tror du att du kommer att dö ung?
 Ja
 Nej

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3
4
5 6
7 8 9 10 11 12 13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24 25 26 27
28
29
30
<<< November 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Besökare

Följa?

bloglovin

Bloggvärde


Ovido - Quiz & Flashcards