linalicious

Direktlänk till inlägg 25 oktober 2011

Another dream

Av Lina M - 25 oktober 2011 12:14


Drömde att jag hade fått ett brev. När jag öppnade det så låg det ett avskuret finger där i. Jag blev väldigt paranoid. Jag bodde ute på landet, och alla rum hade så överdrivet stora fönster, så jag kände mig iakttagen från alla håll. Jag sprang ifrån rum till rum och drog ner persiennerna medan hjärtat bultade i 180. Ingen gick att nå på telefonen. Vem fan hade skickat ett avskuret finger på posten? Jag minns att det luktade vidrigt. Fick kväljningar.



Dagen efter fick jag ett brev till. Vägrade att öppna det. Jag ringde till snuten för att berätta att jag fått ett finger på posten, men hela polisstationen hade blivit slaktad. Jag snodde en bil och åkte ut på någon åker. (vad det nu skulle tjäna till) och där var det ett gäng psykopater. En jagade mig med en lie och en jagade mig med en spade. Jag lyckades köra ifrån dem och helt plötsligt kom det upp ett stort "LEVEL 1 IS CLEARED". (misstänker att jag spelat för mycket tvspel i mina dagar) och sen var jag inne på ett stort hotell. (antar att det var level 2?)



Sprang in på ett rum och ut på balkongen och hoppade smidigt ner på balkongräckena under (är alltid så smidig i mina drömmar haha) tills jag var nere på marken. Kollade in i matsalen. Där satt det en tjock dansk gubbe och skrek: "JEG VILL HEE LITE DÄÄÄÄNSKE SÄÄFT" (jag vill ha lite dansk saft) Jag började garva. En aning för länge, eftersom allt blev svart av att någon körde en kökskniv igenom min hals. Jag försökte andas, men det smakade blod och kom bara fram ett gurglande ljud. Sen blev allt svart.



Detta kanske inte är en dröm att glorifiera, men trots att det var en del sjukt och läskigt som hände så vill jag tillbaka dit. Vill somna om. (1. det hände något i mitt liv. 2. jag var smidig och klättrade likt en bergsget fram över alla hinder. 3. Närstående som dog började leva igen. 4. Jag var älskad.)


Har hoppat över en del partier, som jag anser väldigt privata och vill bevara för mig själv.


Känner mig ledsen.


Ville inte vakna.

 

 

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Lina M - 2 april 2018 17:02

Ny blogg, samma Lina. (fast ändå inte...)www.nouw.se/lieebliee ...

:s

Av Lina M - 10 december 2014 10:36

Musik är farligt för mig. Kan få mig att göra dumma saker

Av Lina M - 1 december 2014 19:01

Ett avsnitt av Morran och Tobias Shopping  

Av Lina M - 29 oktober 2014 14:27


Hämtat ut mitt nya pass idag. Åker till London nästa vecka... vill, vill inte.   ...

Av Lina M - 11 oktober 2014 16:43


Känns som att jag aldrig kommer läka :(

Presentation

Fråga mig

165 besvarade frågor

Omröstning

Tror du att du kommer att dö ung?
 Ja
 Nej

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18 19 20 21 22
23
24 25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Besökare

Följa?

bloglovin

Bloggvärde


Ovido - Quiz & Flashcards