linalicious

Direktlänk till inlägg 20 oktober 2011

Möten med det okända

Av Lina M - 20 oktober 2011 15:00

Älskar när posten kommer och man hör en stor duns i hallen. Då vet man att det är ett paket till mig. Som innehåller filmer eller böcker... Gillar tunga paket. Jag blir alldeles pirrig i kroppen när jag går via köket, rundar hörnet och seeeeer paketet ligga där och vänta på mig! Jag sliter ur innehållet helt hysteriskt. Jaaaaaaa!!


Idag fick jag hem boken "Möten med det okända". (Måste passa på att säga att jag fyndade rejält. Var nere på bokhandeln i stan och de skulle ha runt 160 spänn för den, jävla as, så jag sa bestämt nej och marscherade ut. Sponsrar fan inte överpris-butiker. Morr. Bara i nödfall. Men jag gick hem till mitt kära tradera och lyckades vinna boken för 2 kronor. Så fucking jävla underbaaaart! Älskar tjejen som la ut den. Fniss)


Så idag efter jag varit på sjukhuset med Husgrisen (hoppashoppashoppas det inte är något allvarligt) så ska jag läsa om massa spännande möten med det okända. Sånt är så sjukt intressant! Även om jag tycker mycket är bullshit så finns det en del grejer som skrämmer och fascinerar mig.


(något som dock inte fascinerar mig är tv-programmet "det okända". Fyfan vad töntigt. Det är ju fan som en jävla parodi. Har sett riktig parodi på programmet och det är sjukt kul. De tolkar minsta lilla ljud som att det är gastar, spöken och mycket onda fenomen och springer ut, "kan inte vara kvar hääääär, det är en sån ond energi!!!".

Kan vara någon som släppt en skit liksom. Haah. Man måste bara garva)


Såhär ser iaf boken ut :) puss

 

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Lina M - 2 april 2018 17:02

Ny blogg, samma Lina. (fast ändå inte...)www.nouw.se/lieebliee ...

:s

Av Lina M - 10 december 2014 10:36

Musik är farligt för mig. Kan få mig att göra dumma saker

Av Lina M - 1 december 2014 19:01

Ett avsnitt av Morran och Tobias Shopping  

Av Lina M - 29 oktober 2014 14:27


Hämtat ut mitt nya pass idag. Åker till London nästa vecka... vill, vill inte.   ...

Av Lina M - 11 oktober 2014 16:43


Känns som att jag aldrig kommer läka :(

Presentation

Fråga mig

165 besvarade frågor

Omröstning

Tror du att du kommer att dö ung?
 Ja
 Nej

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18 19 20 21 22
23
24 25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Besökare

Följa?

bloglovin

Bloggvärde


Ovido - Quiz & Flashcards