linalicious

Direktlänk till inlägg 5 augusti 2011

Vacker dröm

Av Lina M - 5 augusti 2011 09:26

Inatt drömde jag en sån vacker dröm. Jag och en partner samarbetade tillsammans med ett hagelgevär. Vi var på ett hotell och sköt människor. Jag kände mig så viktig. Så fort någon slog mig eller kallade mig elaka saker så kom min partner och sköt honom/henne. När vi kände för att bada och poolen var upptagen så sköt vi dem också. Aldrig känt mig så mäktig och älskad. Det låter kanske inte så vackert men det var en sådan team-känsla. När vi gick ute på stan så var staden inavderad med jätte-zombies och då fick vi tillgång till ett raket-gevär (precis som i RE) och fick skjuta på dem. Var riktigt spännande. Det bästa vara att jag visste att vi aldrig kunde dö, eftersom det var ett spel. Jag råkade bli skjuten av misstag på hotellet en gång, men då sa jag bara "starta om spelet förfan!!!", så började vi om. Så kunde vi döda lite mera. Det som var fint var att han dödade för min skull. Det var någon blond kille som försökte tvinga mig att ligga med honom, och jag ville inte det. Pang. Skott i skallen bara. Död. Någon brud snodde mina nya leggings och vägrade lämna tillbaka dem. Pang. Skott i skallen bara. Död. Saknar den drömmen. Tråkigt att vara vaken. Jag undrar om någon skulle döda för min skull i verkligheten? Ok, kanske inte för ett par stulna leggings, det känns mest bara onödigt och dramatiskt, men om nån var riktigt riktigt elak mot mig? Det är mycket mera romantiskt än en blombukett, trerättersmiddag och choklad.


Jag och min partner. Jag står i bakgrunden, lite osäker men ändå så jävla full i fan

 


Tror att jag har spelat för mycket Resident Evil i mina dagar.....

 
 
Ingen bild

Jenny

9 augusti 2011 19:15

Haha, fan va härlig du är :-P
RE är ett av mina favoritspel, just nu kör jag stenhårt på dead Nation i väntan på RE6...
Så jag förstår precis din vackra dröm ;)

Lina M

10 augusti 2011 12:10

Haha, skönt med någon som inte tycker att man är en idiot... Dead nation? Det måste jag kolla upp. Längtar också som fan efter RE6. :)

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Lina M - 2 april 2018 17:02

Ny blogg, samma Lina. (fast ändå inte...)www.nouw.se/lieebliee ...

:s

Av Lina M - 10 december 2014 10:36

Musik är farligt för mig. Kan få mig att göra dumma saker

Av Lina M - 1 december 2014 19:01

Ett avsnitt av Morran och Tobias Shopping  

Av Lina M - 29 oktober 2014 14:27


Hämtat ut mitt nya pass idag. Åker till London nästa vecka... vill, vill inte.   ...

Av Lina M - 11 oktober 2014 16:43


Känns som att jag aldrig kommer läka :(

Presentation

Fråga mig

165 besvarade frågor

Omröstning

Tror du att du kommer att dö ung?
 Ja
 Nej

Kalender

Ti On To Fr
1 2
3
4
5 6 7
8
9
10 11 12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31
<<< Augusti 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Besökare

Följa?

bloglovin

Bloggvärde


Ovido - Quiz & Flashcards