linalicious

Direktlänk till inlägg 28 mars 2011

Piercing i näsan

Av Lina M - 28 mars 2011 12:20

På torsdagar och fredagar är det drop in på piercings på Magic Lines Studio. Jag funderar på att pierca ena näsvingen, vill ha en liten ring där :) Är dock lite nervös haha. Tycker det är läskigt med nålar... Så några frågor till alla er som har piercing i näsan: Gör det ont? Har ni fått någon infektion? Om man ångrar sig och inte vill ha den där längre, växer det igen snabbt då?

 

 

 
 
Helena

Helena

28 mars 2011 16:40

jag har haft hål där.. men jag piercade inte mig..utan tog med sån dära pistol eller vad det nu är man har när man tar hål i örat...hajjar du? hehe .. jag hade inte några problem med den o hålet har vuxit igen..fast man ser nog ett pyttepyttelitet hål om man tittar noga..men inget som syns direkt nej :)

http://huggla.blogspot.com

 
Ingen bild

Kribbe

29 mars 2011 10:06

Jag har piercat mig i näsan på fyllan, tog bort den dagen efter och det syns inte ens att det vart ett hål där.

 
Jonna

Jonna

29 mars 2011 14:25

Jag gjorde med kanyl på mig själv just för att få in en större ring! , kanyler känns mycket mer än själva " Pistolen " som dom använder, dom anväder ju även en sådan när dom gör hål i örat :)
Sen kan ju alla få infektion av att inte sköta om hålet, de är ju som med tatueringar :)
Och sen beror de på hur bra läk kött man har , men allt växer ju igen efter ett tag, men har du bara en skitliten ring så kommer nog hålet inte synas märkvärdigt mycke när du tar ut den :)

http://Jawnnaa.bloggplatsen.se

Lina M

29 mars 2011 14:26

Okej, är rädd att det ska vara nåt fult märke efteråt. För nån gång vill man/måste man väl ta ut den. Så kanyl gör ondare än pistol alltså?

 
Fisa Link

Fisa Link

29 mars 2011 18:35

Jag har/haft. Det gör inte speciellt ont,finns värre ställen att ta. Första gången tog jag med kanyl,andra gången med en synål;). Beror helt på hur bra läk-kött man har men gör man det på en studio ska det inte vara några problem,då brukar det läka fint:)Mindre ärr får man leta efter,det syntes absolut ingenting på mig förra gången jag hade det.

http://thebravestkids.bloggplatsen.se

 
Jonna

Jonna

1 april 2011 06:40

Jag tyckte då att kanylen gjorde ont som faaaaan!
eftersom man trycker in den för hand, och jag kan ju lova dig, inge smink när man gör hål i näsan, slutar med att man har det i hela ansiktet om man nu är känslig ;p

Jag hade det nästan ett år & många av mina vänner har haft det längre, Men det syns varken på mig eller på dom!, Om man nu inte står och glor dom precis där piercingen suttit, då kan man se ett vitt litet ärr, ungefär som en pormask!
Tror inte att du behöver oroa dig alls :)

Go for it girl! :]

http://hhtp://Jawnnaa.bloggplatsen.se

 
hanna

hanna

4 april 2011 18:26

om man tar med pistol, som jag gjorde, så känns det inte överhuvudtaget! det är klart på mindre än en minut och det ömmar nästan ingenting alls efteråt. tvättar man hålet varje dag så är det väldigt liten risk för infektion, och jag antar att du har smink på dig nästan varje dag, så då tvättas ju hålet i samband med att du tvättar bort sminket :-)är själv jävligt nålrädd, men jag älskar piercingar! så det är bara att bita ihop, och det är ju sjukt snyggt efteråt! go for it! :-D

http://aronssson.bloggplatsen.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Lina M - 2 april 2018 17:02

Ny blogg, samma Lina. (fast ändå inte...)www.nouw.se/lieebliee ...

:s

Av Lina M - 10 december 2014 10:36

Musik är farligt för mig. Kan få mig att göra dumma saker

Av Lina M - 1 december 2014 19:01

Ett avsnitt av Morran och Tobias Shopping  

Av Lina M - 29 oktober 2014 14:27


Hämtat ut mitt nya pass idag. Åker till London nästa vecka... vill, vill inte.   ...

Av Lina M - 11 oktober 2014 16:43


Känns som att jag aldrig kommer läka :(

Presentation

Fråga mig

165 besvarade frågor

Omröstning

Tror du att du kommer att dö ung?
 Ja
 Nej

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2 3
4
5
6
7 8 9 10
11
12
13
14
15
16
17
18
19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29
30
31
<<< Mars 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Besökare

Följa?

bloglovin

Bloggvärde


Ovido - Quiz & Flashcards