linalicious

Alla inlägg den 10 mars 2011

Av Lina M - 10 mars 2011 19:00

 "Mitt finger har gått av!"

Tobbe vill helst slippa sin städdag.


"Köping"

Tobbe blir tyst när han ska tala inför alla i publiken på Kristallengalan, sedan kommer det bevingade ordet.


"Det kostar pengar Mats, du vet!"

Tobbe är lite orolig för att Mats ska shoppa för mycket.


"Hej Janne, jag ska ta kaffe nu!"

Tobbe småpratar med Arne Wiese på Kristallengalan.


"Du ser för jävlig ut. Gå och raka dig, gubbe!"

Tobbe ger stiltips till snickaren som fixar till i Mats lägenhet.


"Fattar du inte svenska? Är du från Norrköping eller? Jävla apa, håll käften annars blir jag förbannad."

En apa på Kolmården får sig en avhyvling.


"Va fan är det här för nå?"

Maten på Kristallengalan föll inte Tobbe i smaken.


"Tyst Micke!"

Tobbe tycker att Mickes tal på Kristallengalan blir lite väl utdraget.


 "Fy fan vad äcklig."

 Om en älg på Kolmården.


"Står du och sover igen? Vad gör du?"

Tobbe tycker att killen i färgaffären är i långsammaste laget.


"Lite mer ihop?! Va fan? Sluta nu!

Tobbe härmar journlisterna som vill att gänget ska trycka ihop sig för fotografering på Kristallengalan.


"Vad gör du då jävla kött?"

Tobbe tycker att arbetskamraten Björn snackar för mycket.


"Jag vete fan om det går"

Mickes mamma undrar om hon kan lita på att Tobbe tar hand om Mats. Tobbe ger ett förtroendefullt svar.


"Fan han är ju en sån jävla köttbulle själv!"

Tobbe tröttnar på träningen efter att ha blivit ivrigt påhejad av Mats.


"Fan får dem inget kaffe?!"

Tobbe är upprörd över att tigrarna på Kolmården inte får kaffe.


  

Av Lina M - 10 mars 2011 11:14

Idag ska jag förbereda lite för kryssningen. Ska färga håret, fixa bärbara högtalarna, packa med lite extra kläder, fixa mackor, lägga ner ett spel, peruk till johan, muggar och en massa annat ;) Haha! Ska bli grymt kul! Drar imorgon vid 2.


Fyller 20 år imorgon!! Grattis till mig

 

  

Presentation

Fråga mig

165 besvarade frågor

Omröstning

Tror du att du kommer att dö ung?
 Ja
 Nej

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2 3
4
5
6
7 8 9 10
11
12
13
14
15
16
17
18
19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29
30
31
<<< Mars 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Besökare

Följa?

bloglovin

Bloggvärde


Ovido - Quiz & Flashcards