linalicious

Alla inlägg den 23 mars 2011

Av Lina M - 23 mars 2011 21:45

Snygga skor :) Nelly.com har en del snygga grejer även om det oftast inte riktigt är min stil!  

 

Av Lina M - 23 mars 2011 12:05

Som bekant har jag ju fyllt 20 år nu. Man börjar fan bli gammal nu, haha. Jag minns när man var typ 12 år och det kändes nästan overkligt att man en gång i tiden skulle få gå på krogen, köpa egna cigaretter och handla på bolaget. Men nu är den tiden här. Dock har jag ju fått handla cigaretter och komma in på krogen i två år (eller lite mer hehehe....) men om vi snackar lagligt. Men nu får jag handla på bolaget. Nu slipper folk langa, haha. Jag var inne igår och köpte en öl bara för att känna känslan. Var väl iofs inget sensationellt. Men lite skön känsla är de allt :) Jag känner mig mera fri nu.

 

 

Av Lina M - 23 mars 2011 11:07

 


En bok som täcker allt från traditionella, gastkramande skräckfilmer som Nightmare on Elm Street och Exorcisten till rymdrysare som Alien, och skräckinjagande naturupplevelser som Hajen samt mycket, mycket mer. Här är 101 skräckfilmer som du bara inte vågar missa!

Hotet från ett monster eller ett övernaturligt väsen i ett spöklikt hus eller längs en ödslig väg fängslar oss, trots att det samtidigt skrämmer oss. På bioduken har det hotet framträtt i en rad olika skepnader och skapat några av filmhistoriens allra främsta ikoner: från Boris Karloffs monster i Frankenstein och Bela Lugosis greve Dracula till Leatherface, Carrie, Candyman och Hannibal Lecter.
Alla har de en sak gemensamt förmågan att både attrahera och stöta bort.

De här filmerna är lika fascinerande som obehagliga och sätter ljuset på det som vi fruktar mest av allt mardrömmar, fobier, utsatthet, skräcken inför det okända och vår rädsla för döden.

Det här är en rejäl liten bok 3,5 cm tjock med över 400 sidor och med stora färgbilder på varje uppslag.


 

Presentation

Fråga mig

165 besvarade frågor

Omröstning

Tror du att du kommer att dö ung?
 Ja
 Nej

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2 3
4
5
6
7 8 9 10
11
12
13
14
15
16
17
18
19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29
30
31
<<< Mars 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Besökare

Följa?

bloglovin

Bloggvärde


Ovido - Quiz & Flashcards