linalicious

Alla inlägg den 7 mars 2011

Av Lina M - 7 mars 2011 12:34

Jag borde inte vara inne på hemsidor och kolla kläder & skor... Vill ha så mycket. Alldeles för mycket.


  

  

  

  

Latex + leopard...Kan det bli bättre? *dreggel*

Av Lina M - 7 mars 2011 12:32

Igår låg jag och läste i en bok. Där fann jag bilder som tagits långt ner mot havsbotten. Det såg så fridfullt och härligt ut. Jag vet inte varför, men jag fick en sån intensiv känsla av att jag ville vara där. Bland korallrev och vattnets mörkblåa dimma. Likt en sjöjungfru simma runt och vara nyfiken på vad som finns där ovanför. Att blicka upp mot ytan som gnistrar likt diamanter av solens strålar som letar sig ner. Åh, jag vill vara där. I en helt annan värld. Allt verkar så fridfullt under vattnet. Allt rör sig i slowmotion och det är så tyst. Det är verkligen en helt annan värld att upptäcka. Jag har aldrig snorklat under havet i något tropiskt land, och har aldrig funnit något intresse eller vilja att göra det heller. Inte förräns nu. Nu vill jag bara dra iväg till nåt jävla Grekland eller Hawaii och simma ner i havet. Och vill helst inte komma upp därifrån heller. Vill stanna där. Snälla, gör mig till en sjöjungfru. Jag vill leva i havet.


  

Av Lina M - 7 mars 2011 11:51

Åkte till paapa. I suuuuuura. Fick träffa min älskade vovvsing Balto. Han är så jävla charmig. Älskar honom. Var dock så jävla bakfull så jag tänkte spy 8 gånger. Fifan.


  

  

  


Fyller ju 20 år nästa fredag så fick min present i förskott av pappa. Fick en platt-tv med inbyggd dvd. Blev glad som fan! Precis vad jag behövde!!! Tack paaappi!

  

Spelade "Alone in the dark". Skitkul spel!

  

Av Lina M - 7 mars 2011 11:44

Igår kom mina älskade kompanjoner Suss och Mickis. (aka Brutality. hahah. Mitt fina smeknamn.) Vi lyssnade på musik, som blir en jävla blandning med tanke på att jag har VIRUS i min mp3, fattar ni hur galet det är? Den switchar låt var tionde sekund. Inte alls särskilt trevligt. Jag och Suss bröt ihop varenda gång den bytte låt för de blev så komiska övergångar. Från Torgny Melins till Carpathian Forest. Vi spelade även Sanning eller konsekvens. Väldigt mellanstadiet, haha. Men hann typ bara gå igenom 3-4 frågor. Det var liksom ingen ordning alls... Väldigt stökigt. I mellan varje fråga så skulle NÅN typ upp och skaka på rumpan till BeeGees eller terrorisera min katt.


Vi kom iväg väldigt sent. Runt 11. Missade precis bussen och skulle få vänta till 11:40 så Suss fick storhetsvansinne och ville åka taxi. Så vi åkte taxi. Jag och Mickis satt i baksätet och skrattade åt en massa dåliga skämt. Tror inte att taxichauffören tyckte vi var speciellt charmiga.


Gick till Pitchers. Där mötte jag Eva, till min stora förtjusning. Eva är typ bästa kvinnan i stan. Hon bjöd mig på Tequila och Jägermeister, och det kan ju inte annat än gå galet. Satt vid ett bord längst in i hörnet och umgicks med Jossa och hennes vän. Hennes vän gillade djur. Det gör jag med. Vi pratade om hundar. Och om vikthets. Inte för att det har något med saken att göra. Men ni vet, vi är tjejer. Man MÅSTE typ prata om bantning och smink. Fast mest hundar. Älskar hundar. Jossa är skitsnäll. Måste bli bättre kompis med henne. Vi har gått i samma klass i 8 år.

 

Jag drack öl och shots. Till förbannelse. Kul att träffa så mycket roliga människor igår. Brukar mest träffa idioter när jag är ute. Så ja, roligt för omväxlings skull.

Sen helt plötsligt stängde dem. Jag och Eva var akut kissnödiga. Inne på toaletten hade någon bajsat på golvet. Höll nästan på att lägga min jacka där. Hade blivit väldigt olycklig om jag hade lagt den "rakt i skiten" haha. Fyfan vad vidrigt. Vem fan bajsar på golvet? Så jävla sunk.


Gick till vasaparken för att slå en drill. Innan jag hann fram dit så ramlade jag 3-4 gånger. Mitt balanssinne blir verkligen "ur balans" så att säga :) Låg som en liten hamster på marken och skrek om korv med bröd. Sen var det så jävla kallt så jag satt där med röven i vädret och fick inte ur en enda jävla droppe. Jag kämpade och kämpade och kämpade... Jag VAR ju kissnödig men inte fan kom det ur mig något. Och Eva ville gå. Stod och stressade mig några meter bort, haha. Fick till slut ge upp och gå tillbaka mot stan. Eva tyckte inte att jag var kapabel att ta bussen så jag rotade igenom min väska efter pengar. Lyckades hitta en hundring så hon skickade iväg mig med en taxi. Och jag vill inte ens nämna taxiresan hem... Satan i gatan vad pinsam jag var. Jag utesluter den historian ur texten. Vill inte påminna mig själv.


Kom hem. Skönt. Gjorde tacos och leverpastejmackor. Kollade på att avsnitt av "Tre kronor". haha. 90-talsserier är ju för underbara.... Så sjuuuuukt dåliga så det blir bra. Har på typ 1 kg leverpastej på varje macka också. Inte klokt.

 

Hade vit knytskjorta på mig. Kändes väldigt ovanligt att ha vitt på sig. Brukar bara ha svart svart svart...

  

Jag & Jossa

  

jossas kompis pojkvän. sa inte så mycket. minns inte så mycket. vet inte varför jag har ett kort på han. vem är han? vem var hon?

  

Presentation

Fråga mig

165 besvarade frågor

Omröstning

Tror du att du kommer att dö ung?
 Ja
 Nej

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2 3
4
5
6
7 8 9 10
11
12
13
14
15
16
17
18
19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29
30
31
<<< Mars 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Besökare

Följa?

bloglovin

Bloggvärde


Ovido - Quiz & Flashcards