linalicious

Direktlänk till inlägg 21 mars 2011

Alla har rätt till en automat

Av Lina M - 21 mars 2011 15:30

Varför kan inte alla lägenheter ha en liten godis-automat längst ner i trapphuset? Så om man spontant vill ha en 33 cl coca cola eller en kexchoklad kan gå ner och stoppa i en tia och få en dricka eller en godis?Vad skönt det skulle vara.

 

(Säger jag som har hemköp tvärs över gatan, vi snackar ca. 40 meter haha)

 

Men ändå. Ännu bättre vore det med om maskinen kunde slunga ut en öl eller en god baguette-macka också, men det kanske är för mycket begärt.

Någon från kommunen borde komma och tömma maskinen på pengar varje kväll, eller en gång i veckan för att minimera stöld-risken.

 


Har ni aldrig tänkt när ni sitter i soffan;  "Fan vad sugen jag är på en fanta och en Japp!" men inte orkar gå till affären? Kanske spöregnar eller är långt. Då kan ni bara gå ner i trapphuset och köpa! Om jag blir president ska jag införa denna regel i ALLA lägenhets-hus!


 

vardagslyx!


  


LINA FOR PRESIDENT!!

Kan se framför mig hur regeringen sitter och filar på om jag kanske skulle ta över hela världs-makten... En tjej med så sunda värderingar borde ju inte vara anonym i Västerås??!

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Lina M - 2 april 2018 17:02

Ny blogg, samma Lina. (fast ändå inte...)www.nouw.se/lieebliee ...

:s

Av Lina M - 10 december 2014 10:36

Musik är farligt för mig. Kan få mig att göra dumma saker

Av Lina M - 1 december 2014 19:01

Ett avsnitt av Morran och Tobias Shopping  

Av Lina M - 29 oktober 2014 14:27


Hämtat ut mitt nya pass idag. Åker till London nästa vecka... vill, vill inte.   ...

Av Lina M - 11 oktober 2014 16:43


Känns som att jag aldrig kommer läka :(

Presentation

Fråga mig

165 besvarade frågor

Omröstning

Tror du att du kommer att dö ung?
 Ja
 Nej

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2 3
4
5
6
7 8 9 10
11
12
13
14
15
16
17
18
19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29
30
31
<<< Mars 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Besökare

Följa?

bloglovin

Bloggvärde


Ovido - Quiz & Flashcards