linalicious

Alla inlägg den 26 november 2009

Av Lina M - 26 november 2009 23:00

Är lite dålig på att uppdatera, men är helt slut när jag kommer hem typ :)

Kan börja med att visa lite från nya restaurangen! Har varit sjukt kul & sjukt jobbigt. Som tur är har man en rolig grek och en rolig klass, så tiden går rätt fort ändå.


"Men ni kan ju inte skala den med handen.... era dumma jävla tjockisar."
  

Sofia & Grekland.
"Vad tar du för en tatuering?"
"Mjae.. Alltså ska du ha i färg o skit så blir de väl 3-400..."
"Men jag ska inte ha i färg.."
"Nähää.. aha.. då blir de väl typ...3-400..."
  

Sandra såg nåt godis längst uppe på en hylla.. Så jag skulle ställa mig på alla fyra, så hon kunde stå på min rygg och nå upp till godbitarna.. precis när jag står på alla fyra, och fular mig dessutom, kommer en av kockarna..
"Vad gör ni?!"
Jag lovar att det såg dummare ut än va det låter..

Andra dagen så improviserade jag & sandra nya sexställningar. Mitt i allt så kommer en annan av kockarna.
Jag undrar egentligen vad personalen tycker om oss??
Köttfärskrig?
  

Får väl inte direkt bättre omdöme av att grekhelvetet ligger och sover under arbetstid..?
    

Jag byter om till min sensuella outfit.

  

Jag & Sandra snyggar till i restaurangen... Fyller på med pepparkakor, choklad och knäckebröd.
  

Sen tog vi bussen till Skälby...sportiga adidas-lina

  

Dags för en tatufikation
Gjorde ont som satan ibland, på vissa ställen där det var extra benigt. uähh

BILDER KOMMER SEN, NÄR DEN ÄR KLAR! Hann bara färdigt med ca. halva. Kör nästa vecka också.
Min första färg-tattoo :)
Jag fick agera försökskanin åt sandra.. så resultatet  blir skit :)

  

Av Lina M - 26 november 2009 15:45

Blev så förbannat jävla less på min blonda utväxt, så jag färgade håret. Svart såklart :) Skönt att få bort allt blont som började växa ut. Man är ju född blondin. Men aa.. jag gillar svart hår mer.. rätta steeuke...


Inhandlat en massa porriga kläder.... Men ni kommer inte få se bilderna på de... =D för mycket urringat och kortkort och genomskinligt...

Dra åt helvete:)


  

Presentation

Fråga mig

165 besvarade frågor

Omröstning

Tror du att du kommer att dö ung?
 Ja
 Nej

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16 17 18 19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Besökare

Följa?

bloglovin

Bloggvärde


Ovido - Quiz & Flashcards