linalicious

Alla inlägg den 2 november 2009

Av Lina M - 2 november 2009 11:00

Haha. jobbig natt... Tog en halv sömntablett, måste va snål, sen kolla jag på en skitrolig film, låg och skrattade för mig själv. Kände mig ganska tragisk.

Lyckades somna runt 3-4, sen så vaknar jag upp efter någon timme och tror att det är en orm i min säng, så jag springer... Fäktades med täcket för att inte ormen skulle ta mig...

Mamma tyckte synd om mig :)

Drog till skolan vid halv 9. Var helt rökt. Hade ont i ryggen, foten, benen. Haltade fram som en gammal gubbe och jämrade mig. Gnällde på allt.

Höll på att missa bussen, som vanligt. Hatar att springa. Ser jätte-dum ut. Jag lovar.

På stan mötte jag Greken & Vincent. Han skulle prata med sin advokat...
Sen var det lektioner och sånt, och på rasten kolla vi kläder. Jag köpte en fin kjol. Elastisk. Haha.
Dock så hade jag blå-jeans idag.. mysterium hur jag fick på mig dem. Såg ut som en falukorv.

Blev tvingad till biblioteket, lånade en bok om en sjöman.. tror jag. Ibland är skolan skit. Ville bara bort från skiten.

Sen åkte jag till älskade Irsta, gick promenad ensam ute bland löven.. och blåsten. Min ciggjävel slocknade hela tiden, håret blåste åt alla håll och täckte min utsikt och jag var skitsur på allt. Lyssnade på hetsig musik och kollade surt under luggen på folk jag mötte.

Borde gå och lägga mig....

I guess nothing can last forever

 

  


Presentation

Fråga mig

165 besvarade frågor

Omröstning

Tror du att du kommer att dö ung?
 Ja
 Nej

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16 17 18 19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Besökare

Följa?

bloglovin

Bloggvärde


Ovido - Quiz & Flashcards