linalicious

Alla inlägg den 23 november 2009

Av Lina M - 23 november 2009 11:30

Rymden, döden och apoteket

 

  

 

Var hemma från skolan idag.

Har tagit lite kort på möbler, jävlats med katten (kastat kuddar och bollar), tränat, kollat på en film, ätit en mandarin.

Ska strax gå och duscha, sen eventuellt ta en promenad med salami-flickan. Ska bli intressant att få höra vad hon ätit idag.

Imorgon blir det första dagen i nya restaurangen, kommer väl gå åt helvete. Och fan vad jag hatar mina kock-kläder. Ser så jävla dum ut.
Tur att greken ser ännu jävligare ut.

Kampen är igång. Pengar står på spel.

Kan vi inte köra en biljard-match istället?


uppdate; Nu har jag precis duschat. Var slut på balsam så mitt hår ser inte alltför vackert ut. Synd man slitit så mycket på de..

Bangade på promenaden. Kände inte alls för det.

Känner mig lite deppig. får gå och äta tacos, det löser allt.

Presentation

Fråga mig

165 besvarade frågor

Omröstning

Tror du att du kommer att dö ung?
 Ja
 Nej

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16 17 18 19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Besökare

Följa?

bloglovin

Bloggvärde


Ovido - Quiz & Flashcards