linalicious

Alla inlägg den 13 november 2009

Av Lina M - 13 november 2009 11:15

Sjukaste fredagen någonsin!

Notera att detta är fredag, och Jag var nykter. Det har inte hänt på.. 5 år?

(okej, jag drack 1 litet glas glögg, för smakens skull.)

 Mina vänner satt och söp framför ögonen på mig, men jag var nykter. Tammefan hela kvällen!

Varför? Jo, för jag måste lugna ner mig lite, av olika anledningar, med alkoholen. Trodde aldrig jag skulle fixa detta, framförallt inte när andra dricker men jag klarade av det. Första timmarna av kvällen låg jag typ i fosterställning på vardagsrumsgolvet och jämrade mig.

Men min kropp behöver verkligen det här, behöver vila. Orkar inte gå in på några medicinska detaljer, men ärligt talat har supandet gått lite över gränsen.

Mycket tack går till Martin, som räddade min kväll på MSN! Utan dig hade jag suttit dyngrak ute någonstans nu.

Och förlåt tjejer, för jag var grymt osocial, men ni förstår. Ni drack öl, jag drack inget. Det var hårt. Men, jag fixade detta! Cred till mig!

Slår dock på stort nästa helg, då jag får jävligt fint besök. Då blir det inte nådigt med spriten, hö hö hö....

 

  

Presentation

Fråga mig

165 besvarade frågor

Omröstning

Tror du att du kommer att dö ung?
 Ja
 Nej

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16 17 18 19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Besökare

Följa?

bloglovin

Bloggvärde


Ovido - Quiz & Flashcards